Doodle Army 2 : Mini Militia
یک مبارزه چند نفره را با حداکثر 6 تا 12 بازیکن و با اتصال به یک شبکه وای فای محلی تجربه کنید.شما می توانید در حالت آفلاین ،حالت همکاری و حالت بقا مهارت های خود را افزایش دهید.از سلاح های مختلف مانند تک تیرانداز،تفنگ ساچمه ای و اسلحه های شعله افکن استفاده کنید و به راحتی شلیک کنید.
این بازی یک انفجار آنلاین و جنگ چند نفره محلی را نمایش می دهد.این بازی دارای کنترل های تیراندازی دوگانه است.کنترل های بزرگنمایی،حملات و نیز استفاده از سلاح های بزرگ و سنگین از ویژگی های دیگر این بازی است.این بازی مبارزه تیمی را بین Soldat و Halo دریک تم کارتونی تجربه کنید.
این بازی بر اساس نظرات،بازخوردها و پیشنهادات بازیکنان ساخته شده است.ما دوست داریم نظرات و ایده های شما را بشنویم و از آنها در آینده استفاده کنیم.شما می توانید از طریق لینک داخل بازی برای ما ایمیل ارسال کنید.
برای دسترسی کامل به توانایی های دوگانه،آیتم های سفارشی ساز اضافی و نیز سلاح های آنلاین مانند پرتاب موشک، تفنگ تک تیرانداز، لیزر و..مجموعه ی حرفه ای این نرم افزار را خریداری کنید.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345