Adblock Browser for Android
محبوب ترین نرم افزار مسدود کننده تبلیغات مرورگر ها هم اکنون برای گوشی اندروید و نیز تبلت ها ارائه شده است.پنجره تبلیغات ،تبلیغات ویدیویی آزار دهنده و بسیاری دیگراز بخش های آزاردهنده را از طریق این نرم افزار مسدود کنید.
این نرم افزار آگهی ها را به راحتی مسدود می کند و از سال 2006 بر بازار تسلط دارد و تاکنون بیش از 400 میلیون بار دانلود شده است.
این نرم افزار یک مرورگر ساده و کارآمد است و به دلیل اینکه تبلیغات را مسدود می کند ،صفحات را سریعتر بارگزاری می کند و در مصرف باتری و نیز د اده ها صرفه جویی می کند.

Adblock Browser for Android android application

این نرم افزار کاملا امن است و از حریم خصوصی شما محافظت خواهد کرد.با استفاده از این نرم افزار شما می توانید تمام نرم افزار های مخرب و ردیاب را که در غالب آگهی ارائه می شوند را مسدود کنید و از بروز مشکل در نرم افزار های خود جلوگیری کنید و علاوه بر آن از حریم خصوصی خود محافظت کنید.این نرم افزار توسط دانشگاه استنفورد، UC Santa Barbara و نیزپایگاه مرزی الکترونیکی توصیه شده است.
شما می توانید با تنظیمات پیش فرض خود تمام تبلیغات را مسدود کنید و بدافزار ها و ردیاب ها و… را غیرفعال سازید و تبلیغات وب سایت های مورد علاقه خود را پشتیبانی کنید.

مجوزهای مرورگر
اندروید به هیچ نرم افزاری که اجازه دسترسی به تمام کارکردهای دستگاه را داشته باشد ، مانند دوربین، مخاطبین، محل سکونت نیاز ندارد و تنها کاربران هستند که دسترسی به آنها را تایید می کنند تا بتوانند یک برنامه را نصب کنند.برای اطلاعات بیشتر و بررسی سوالات متداول به وبسایت زیر مراجعه کنید:
https://adblockbrowser.org/en/android-support/faq

پشتیبانی
در صورت بروز مشکل و احتیاج به راهنمایی به صفحه پشتیبانی این نرم افزار مراجعه کنید:
https://adblockplus.org/redirect؟link=adblock_browser_android_support
این نرم افزار توسط تیم Adblock Plus که محبوب ترین مسدود کننده تبلیغات برای دسکتاپ است ارائه شده است.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345