My Hospital
شایع ترین و جالب ترین بیماری ها را در این بازی که یک بازی شبیه ساز فوق العاده است درمان کنید.شما باید مرکز پزشکی خود را طراحی ،مدیریت و پشتیبانی کنید.
با ایجاد اکسیرها و کاشت و برداشت گیاهان دارویی،برای صدها بیماری که به کمک شما نیاز دارند دارو تولید کنید.در دنیای بازی تمام قوانین اکسیرها ودرمان ها در دسترس شما قرار دارد.

My Hospital android game

بیمارستان خود را بسازید و آن را مدیریت کنید.مطب پزشک،اتاق تشخیص،مرکز درمانی و آزمایشگاه بسازید.
بیمارستان خود را توسعه دهید و آن را به روز رسانی کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
گیاهانی که خواص دارویی دارند را کاشت و برداشت کنید،ده ها اکسیر مختلف را تولید کنید وشربت هایی را برای درمان بیش از 800 نوع بیماری با هم ترکیب کنید.مطمئن باشید که شما می توانید برای همه بیماری ها راه درمانی پیدا کنید.

داروهای جدید، اتاق های درمان و شرایط جدید و متناسب با هر سطح را فعال سازید و چالش های سرگرم کننده را تکمیل کنید.
هر بخش از بیمارستان خود را سفارشی سازی کنید تا بیماران حس کنند در خانه هستند.شما می توانید از دکوراسیون های مختلف استفاده کنید و وقتی در نهایت توانستید بیمارستان زیبا خود را بسازید آن را به دوستان خود نشان دهید.
با دوستان خود در فیسبوک ارتباط برقرار کنید.داروها را بخرید و بفروشید و با دیگر مدیران بیمارستان ها رقابت کنید.از طریق Google Play Games و Facebookبه آنها در مورد دستاوردهای خود بگویید.
توجه داشته باشید که این بازی رایگان است با این حال بعضی از آیتم های بازی ررا می توانید با پول واقعی خریداری کنید.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345