Bloons TD Battles یک بازی بسیار مهیج ، چالشی و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های استراتژیک بوده و توسط استودیو بازی سازی ninja kiwi ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک فانتزی جالب و گیم پلی اعتیاد آور ، عامه پسند و بسیار چالشی اش توانسته است ده ها هزار کاربر را از سراسر کره خاکی به سمت خود جذب کرده و ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندروید سرگرم نماید. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره 4.3 از سوی بیش از 390.000 کاربر از سراسر کره خاکی گردیده است.

امروز قصد داریم شما را با یک بازی تحسین شده و پر طرفدار در حال و هوای بازی های برج دفاعی و استراتژیکی آشنا کنیم که می تواند شما را ساعت ها در دیوایس های اندروید تان سرگرم نماید. نبرد های بازی کاملا به شکل جنگ رو در رو بوده و سبک استراتژیکی آن تا حد زیادی برای تان جدید خواهد بود. در این بازی میمون ها در برابر میمون ها قرار می گیرند و جنگ تمام عیاری بین شان به وقوع می پیوندد. برای رسیدن به افتخار و پیروزی به نبرد تن به تن با نیرو های دشمن بروید. این بازی ساخته سازنده بازی مشهور Bloons TD 5 می باشد و سبک مبارزه ای بازی کاملا نو آورانه و بی مثال است. بازی به صورت ویژه برای جنگ مالتی پلیر با دیگر بازی کنان تدارک دیده شده است.شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره خوب 4.3 از سوی بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

توجه: بازی برای اجرا شدن نیاز به اتصال پایدار اینترنت خواهد داشت.

Bloons TD Battles android game

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345