بیوگرافی شهاب مظفری

بدون دیدگاه

بیوگرافی شهاب مظفری

بیوگرافی شهاب مظفری

شهاب مظفری خواننده و آهنگساز جوان متولد 7 اردیبهشت ماه سال 1367 می باشد و 29 سال سن دارد.

تحصیلات : وی با رشته کامپیوتر وارد دانشگاه گردیده است و همزمان با تخصیل خود در همان اوایل در زمینه موسیقی فعالیت نمود.

ساز حرفه ای او پیانو ست که از کودکی یادگیری آن را آغاز کرد. و مضاف بر آن ، گیتار کلاسیک نیز، از سازهای دیگری ست که مسلط است.

شهاب اولین اهنگ خود را در سال 1387 به نام از وقتی رفتی منتشر نمود که مورد توجه همگی قرار گرفت اما بعد از آن با انتشار کارهای احساسی دیگر توانست به خوبی شناخته شود و هواداران زیادی را بدست آورد به طوری که صفحه اینستاگرام او بیان گر این موضوع می باشد و دارای حدود 700 هزار فالور است !

وی در سال 1396 جزو خوانندگان مجاز گردید و برای پخش آثار خود مجوز دریافت نمود.

شهاب مظفری اولین کنسرت رسمی خود را در سال 96 ( 14 و 15 و 23 تیرماه) در 6 سانس برگزار کرد و هر 6 سانس هم به طور کامل بلیط هایش فروخته شد.

ازدواج و همسرش

وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

بیوگرافی شهاب مظفری

مظفری درباره فضای عمدتاً آرام و عاشقانه آثارش و این‌که فعالیت در این فضا نوعی سیاست کاری است یا جزئی از کاراکتر شخصی‌اش، گفت: «این فضا به هیچ عنوان کاراکتر من نیست. ولی این حال و هوا، خودم و درونم را آرام می‌کند. احساس می‌کنم با این نوع خواندن آرامش خاصی به من دست می‌دهد. مخاطبین من هم با این شکل خواندن من مأنوس شده‌اند و به خوبی توانسته‌اند با آن ارتباط برقرار کنند.

البته در همین قطعه «منو ترکم نکن» سعی کرده‌ام کمی فضا را بشکنم و نمی‌دانم چه بازخورد و نتیجه‌ای خواهم گرفت. همه این‌ها در اتاق فکری که با دوستان در موسسه «آراد» تشکیل شده بررسی خواهد شد و در تصمیم گیری‌های بعدی ما تأثیر خواهد گذاشت.»

منبع:بیوگرافی شهاب مظفری

بیوگرافی شهاب مظفری


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود