بیوگرافی شبنم فرشادجو

شبنم فرشادجو متولد ۱۳۵۶، تهران بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینما می‌باشد. وی دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران می‌باشد و سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و همچنین، تعدادی اجراهای تلویزیونی و سینمایی را در کارنامهٔ هنری خود دارد.
شبنم فرشادجو با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش، از ازدواجش خبر داد. شبنم فرشاد جو با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام، با پیام‌های تبریک و شادباش دوستان و هوادارنش روبه‌رو شد. فرشادجو در این پست به زبان انگلیسی جمله‌ای نوشته است که معنای آن در زبان فارسی می‌شود: نمی‌توانم چشم از تو بردارم.

ازدواج شبنم فرشادجو با یک مرد آلمانی

شبنم فرشادجو از جمله بازیگرانی است که سالهاست در تئاتر فعالیت دارد و همین عقبه تئاتری در کنار تحصیل آکادمیک هنر نمایش است که باعث شده او در سینما و تلویزیون نیز به یک بازیگر قابل اعتماد برای تمامی کارگردانان بدل شود.

مادر ساده لوح و حراف مجموعه “شوخی کردم”، افسر نیروی انتظامی سریال “شاهگوش” و سرپرستار و خواهر سربه‌هوای سیامک انصاری در مجموعه “درحاشیه” باعث محبوبیت فرشادجو در بین مخاطبان عام شده است. فرشادجو دو فیلم “آخرین بار کی سحرو دیدی؟” و “گذر موقت” که اولی در ژانر جنایی است و دومی در مایه های کمدی را آماده اکران دارد.

بیوگرافی شبنم فرشاد جو

بزرگترین حاشیه خبری پیرامون فرشادجو در هفته های اخیر انتشار خبری درباره ازدواج او با یک پسر آلمانی خوش تیپ بوده است.

فرشادجو در گفتگوی پیش رو هم اسرار این ازدواج را فاش کرده است، هم درباره فعالیتهای بازیگری اش سخن گفته و از ویژگیهای ذاتی اش و به خصوص پرانرژی بودن سخن گفته است و هم از حضور در شبکه های اجتماعی و هایپر بودن‌اش حرف زده است.

منبع:بیوگرافی شبنم فرشادجو

بیوگرافی شبنم فرشادجو


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود