نحوه ی تمیز کردن دیوار های رنگ نشده

اگر شما مالک یا مستاجر یک خانه هستید احتمالا متوجه شده اید که دیوار ها بعد از مرور زمان جرم و گرد و خاک می گیرند. ممکن است تمیز کردن دیوار ها کار دشواری باشد اما خواهید دید که پس از این کار چه دیوار تمیز و روشنی خواهید داشت. این کار به زیبایی منزل نیز کمک به سزایی می کند. اگر طبق مراحل زیر پیش بروید دیوار خانه ی شما مانند روز اولش سفید و تمیز خواهد شد!

مراحل :

 

  1. ابتدا روی وسایلی مانند مبلمان را بپوشانید. می توانید روی فرش های کنار دیوار را با روزنامه حوله یا کاغذ های قدیمی بپوشانید. باید مراقب باشید که هنگام تمیز کردن منزل به چیز دیگری آسیب نرسانید.

 

  1. هر چیزی که کنار دیوار قرار دارد را جا به جا کنید. باید سعی کنید تا گرد و غبار را از پشت مبل ها و کمد ها بروبید. با این کار می توانید قسمت هایی از خانه را که قبلا قادر به تمیز کردن آن نبودید, تمیز کنید.

چوب گرد گیری جارو

  1. دیوار ها را گرد گیری کنید. برای این کار می توانید از یک چوب گرد گیری جارو و یا جارو برقی استفاده کنید. جارو را در حرکت های عمودی از بالا به پایین, روی دیوار بکشید. از یک نردبان برای تمیز کردن قسمت های بالایی دیوار استفاده کنید.
  • اگر انتهای جاروی شما کمی تیز است و ممکن است روی دیوار خش بیاندازد, می توانید یک تی شرت قدیمی را به انتهای جارو ببندید. اگر هنگام تمیز کردن دیوار تی شرت خیلی کثیف شد, آن را بشوئید و دوباره از آن استفاده کنید تا کثیفی را از دیوار به دیواری دیگر منتقل نشود.

  1. اگر می خواهید دیوار را با اسفنج شستشو دهید از قسمت بالایی دیوار شروع کنید و همزمان دیوار را خشک کنید که پس از شستن دیوار, لکه ای مشاهده نکنید.

 

منبع : نحوه ی تمیز کردن دیوار های رنگ نشده


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود