بیوگرافی نگار مقدم

بدون دیدگاه

بیوگرافی نگار مقدم

نگار مقدم بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۷۸ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار نگار مقدم می‌توان به بازیگری در فیلم درساژ اشاره کرد.

نگار مقدم در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نگار مقدم در این سال، بازیگری در فیلم درساژ به کارگردانی پویا بادکوبه محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نگار مقدم بازی در فیلم درساژ بوده است. نگار مقدم کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۶ در ۱۸ سالگی در فیلم درساژ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با پویا بادکوبه همکاری داشته است. نگار مقدم توانست با بازی در فیلم درساژ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علی مصفا، شبنم مقدمی، به‌آفرید غفاریان و یسنا میرطهماسب بر تجارب او افزود.

اینستاگرام نگار مقدم یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. نگار مقدم در اینستاگرام بیش از ۱۱،۷۷۹ نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از ۲۷۹ نفر را دنبال می‌کند. همچنین نگار مقدم تاکنون در اینستاگرام بیش از ۴۸ پست بارگذاری کرده است. نگار مقدم فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از ۴،۶۲۶ لایک و ۱۳۱ نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی نگار مقدم تاکنون بیش از ۵،۹۷۷ لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی نگار مقدم تاکنون بیش از ۴۴۸ نظر ثبت شده است.

در مجموع در کارنامه ۱۹ ساله و بیوگرافی نگار مقدم آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی نگار مقدم و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار نگار مقدم در منظوم سر بزنید. همه ۱ اثر مهم نگار مقدم در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار نگار مقدم در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر نگار مقدم در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی نگار مقدم درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی نگار مقدم بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم درساژ محسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی نگار مقدم نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران نگار مقدم کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی نگار مقدم، آثار نگار مقدم، جوایز نگار مقدم، همکاران نگار مقدم، گالری عکس نگار مقدم، قد نگار مقدم، وزن نگار مقدم، رنگ چشم نگار مقدم، وضعیت تأهل و همسر نگار مقدم، فرزندان نگار مقدم، حواشی نگار مقدم و کودکی نگار مقدم می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

بیوگرافی نگار مقدم

نگار مقدم از بازیگران جویای نام کشور عزیز ما ایران است و آینده‌ی درخشانی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون دارد. ناگفته نماند که نگار مقدم به عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی نیز بی‌تفاوت نیست و به این بخش علاقمند هست. فیلم درساژ و سال ۱۳۹۶ پایان فعالیت‌های نگار مقدم نیست، کارشناسان معتقد هستند بازیگری نگار مقدم پخته‌تر می‌شود و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌تری در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم دید.

منبع:بیوگرافی نگار مقدم

بیوگرافی نگار مقدم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود