| دانلود جدیدترین نسخه Touch Protector|

|نسخه پرداخت شده و کامل به ارزش 89.99 دلار |

Touch Protector عنوان یک اپلیکیشن خاص و پر کاربرد برای محافظت از لمس صفحه نمایش می باشد که توسط تیم Team Obake Biz برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. به کمک این نرم افزار قادر هستید تا با خیالی راحت اسمارت فون خود را در به دست فرزندان خود بسپرید و یا اینکه پس از اجرای اپ های مورد نظرتان لمس صفحه نمایش را قفل کنید تا دیگر به صورت اتفاقی قسمت های خاص صفحه نمایش را لمس نکنید. یکی از برترین ویژگی های که موجب محبوبیت تاچ پراتکت شده است روش های فعال سازی آن می باشد به گونه ای که برای استفاده از این نرم افزار نیازمند طی کردن مراحل پیچیده ای نیست و تنها کافیست بعد از اجرای برنامه های مورد نظرتان دیوایس اندرویدی خود را تکان دهید تا همه چیز به سرعت و در کسری از زمان اجرا شود. علاوه بر این Touch Protector می تواند یک ابزار مهم برای کاربران مسن اندرویدی که لرزش دست دارند به شمار رود تا از اتفاقات و دستورات نا خواسته جلوگیری شود.

Touch Protector

اپلیکیشن Touch Protector با توجه به توانایی ها و کارایی خاص خود در زمینه محافظت از لمس صفحه نمایش توانسته است با پرداخت درون شبکه 89.99 دلاری خود امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرداخت شده ان را با دسترسی به تمامی امکاناتش از دیتابیس عظیم وبسایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v4.3.2 :

* رفع باگ ها + بهینه سازیهای مختلف + ویژگی های جدید .

 

لینک دانلود اصلی برنامه در سایت دانلودیها:

دانلود Touch Protector 4.3.2 – برنامه محافظ لمس صفحه نمایش اندروید


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل