| دانلود جدیدترین نسخه 365Scores: Sports Scores Live|

نسخه Lifetime Subscription | Ads Removed – پرمیوم و کامل + بدون تبلیغات|

365Scores: Sports Scores Live را می توان از محبوب ترین و بروزترین اپلیکیشن های اندرویدی در زمینه نمایش زنده اخبار و نتایج مسابقات فوتبال ایران و جهان دانست که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده این برنامه جالب تیم ها و لیگ های مورد علاقتان، کانال های ورزشی، تمامی امتیازات تیم ها، جدول رده بندی، اخبار ورزشی را در یک مکان و یک تجربه منحصر به فرد برایتان به ارمغان می اورد! نرم افزار هزاران لیگ ورزشی مختلف از  سراسر جهان اعم از لیگ برتر، بوندس لیگا، سری آ، لالیگا، لیگ قهرمانان، جام جهانی، ویمبلدون و غیره را شامل می شود و از مهم ترین ویژگی ان می توان به شامل بودن لینگ برتر ایران و جام حذفی اش اشاره کرد.

اپلیکیشن جالب “365Scores: Sports Scores Live” که تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از پلی استور دریافت شده دارای ویژگی هابی قابل قبولی است که از ان ها می توان به مواردی چون مسنجر های جدید ورزشی برایبه چت و به اشتراک گذاری اطلاعات با مخاطبین، شخصی سازی امتیازات ورزشی، اخبار ورزشی، هشدار ها و ویدئو ها در زمان واقعی آن، امکان دیدن فیلم گل 5 دقیقه بعد از زده شدن، دریافت اخبار ورزشی از سایت های مورد علاقه و مطرح، نمایش تمام وقایع بازی و آمار زنده مسابقات مختلف جهانی، شامل بودن جداول زنده و محیط کاربری ساده و بدون تبلیغاتش اشاره کرد.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345