دانلود بازی Youtubers Life برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Youtubers Life با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 735 مگابایت

Youtubers Life عنوان یک بازی جذاب که در سبک شبیه سازی می باشد توسط استودیو U-Play Online طراحی و عرضه شده است. در نقش یک یوتیوبر تازه کار قرار بگیرید و تمامی تلاش خود را انجام دهید تا در نهایت به یکی از معروف ترین ها تبدیل شوید. به جزء کارهای یوتیوبری شما میتوانید به زندگی عادی خود برسید و با معروف شدن و پیشرفت در کار خود تمامی تجهیزات را ارتقاع دهید.

دانلود بازی نسخه فشرده Youtubers Life برای PC

همانطور که میدانید یوتیوب برای افرادی که فعالیت بیشتری در کانال های خود داشته باشند و محتوای سالمی را ارائه دهند میزان پولی را پرداخت میکند و از این رو در دنیا افراد زیادی به عنوان استریمر روی این شبکه اجتماعی فعالیت میکنند و با بازی کردن و تولید محتوای گیمینگ کاربران بسیاری را سمت خود جذب میکنند و با گرفتن بازدید بیشتر میزان پولی بدست می آورند. حال در این بازی شما میتوانید به عنوان یک یوتیوبر تازه کار شروع کنید محتوای گیمینگ خود را در کانال شخصی ارائه دهید و در طول فعالیت خود طرفداران زیادی را جذب نمایید. به علاوه یوتیوبر در این گیم میتوانید به کارهای روزانه خود برسید مثلا شخصیت شما یک بچه دبیرستانی می باشد و هر روز باید به درس های خودش نیز برسد وگرنه نمره های بدی را کسب میکند.

وجود سیستم شخصیت سازی در این بازی به شما این امکان را میدهد تا کاراکتر خود را در بازی شخصی سازی نموده و هر زمان که بخواهید لباس های کاراکتر خود را تغییر دهید همچنین در طول بازی جشنواره های زیادی برگذار میشود که معروف ترین و موفق ترین یوتیوبرها در آنجا معروفی میشوند پس با تلاش کردن میتوانید شما هم یکی از این یوتیوبرهای موفق باشید. وب سایت دی ال بازی پیشنهاد م

 

آموزش نصب نسخه PLAZA :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه PLAZA بازی  :

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود