دانلود بازی Transformers Battlegrounds برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Transformers Battlegrounds با لینک مستقیم

نسخه فشرده CODEX در 1.48 گیگابایت

Transformers Battlegrounds عنوان یک بازی جذاب که در سبک استراتژیک می باشد توسط استودیو Coatsink طراحی و ناشر آن Outright Games است. تا به حال نشده که کسی فیلم معروف Transformers را ندیده باشد یا حتی اسم آن را نشنیده باشد یک فیلم فوق العاده که در آن ماشین های مختلف تبدیل به ربات های بسیار بزرگ و قدرتمند میشوند حال در این بازی شما میتوانید به کمک این ربات ها جنگ های عالی را برپا کنید.

دانلود بازی نسخه فشرده Transformers Battlegrounds برای PC

Transformers یکی از بهترین فیلم هایی می باشد که تا به امروز عرضه شده و رقابت های خاصی را میان ربات هایی به نمایش میگذارد که از سیاره ای دیگر آمده اند و میتوانند تبدیل به هر ماشینی که میخواهند بشوند و هر کدام از آنها دارای قدرت ها و مهارت های خاص خود هستند و از جدیدترین سلاح های روز دنیا استفاده میکنند که در خودی خود میتواند دشمنان زیادی را به سادگی شکست دهند. حال در این بازی شما میتوانید با انتخاب کردن Transformers مورد نظر خود در میدان مبارزه حاضر شده و به کمک سلاح هایی که در اختیار دارید دشمنان را یکی پس از دیگری شکست دهید هر یک از حریفان میزان انرژی در این بازی دارند شما با استفاده کردن از حرکتهای خاص میتوانید جون آنها را به سرعت کم کرده در نهایت آنها را مغلوب کنید.

مکانیسم‌های بازی طوری طراحی شده که به شما این اجازه را میدهد تا به سادگی در هر زمان که نیاز بود از هر یک از قدرت های شخصیت و ربات خود استفاده کنید که باید این ویژگی را در نظر داشته باشید که حریفان شما نیز دارای قدرت های مخصوص به خود هستند در هر زمان که نیاز باشد روی شما این قدرت را پیاده میکنند و حال می بایست به کمک مهارت های خود حرکات آنها را بدل کرده و بر علیه خودشان استفاده کنید.

 

آموزش نصب نسخه CODEX :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه CODEX بازی  :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود