دانلود بازی Bus Simulator 18 برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Bus Simulator 18 با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 2.41 گیگابایت

Bus Simulator 18 عنوان یک بازی جذاب که در سبک شبیه سازی می باشد توسط استودیو stillalive studios طراحی و عرضه شده است. شبیه سازی اتوبوس رانی عنوانی است که به کمک آن میتوانید ساعت ها مشغول جابه جا کردن مسافرهای بین شهری شوید و با رانندگی درست خود و رعایت کردن قوانین از مشتریان و مسافرهای خود امتیاز دریافت کنید در این بازی اتوبوس های مختلف با امکانات خاص وجود دارد که رفته رفته با کسب کردن امتیاز و بدست آوردن پول بیشتر قادر هستید هر یک از آنها را بازگشایی نمایید.

دانلود بازی نسخه فشرده Bus Simulator 18 برای PC

به جرئت میتوان گفت یکی از بهترین شبیه سازهای اتوبوس رانی همین بازی می باشد که با دارا بودن تمامی امکانات و ساخت فوق العاده به شما تجربه ای منحصر به فرد در طول بازی خواهد داد اگر میخواهید به عنوان یک راننده اتوبوس مسافرها را در بین شهر جابه جا کنید میتوانید این بازی را امتحان کنید بازی هیچ مشکلی ندارد و برعکس تمامی تلاش ها انجام شده تا کاربران بتوانند تجربه ای واقعی را بدست آورند. در طول بازی اتوبوس های مختلف وجود دارند که هر کدام دارای امکانات خاص خود هستند و مسافران در آنها راحت تر هستند برای اینکه بتوانید به اتوبوس های بهتر دست پیدا کنید می بایست تلاش زیادی انجام دهید.

رانندگی شما در این بازی بسیار مهم است چراکه مسافران میتوانند به شما امتیاز دهند پس می بایست برای بدست آوردن امتیاز مناسب تمامی قوانین رانندگی را بطور جدی رعایت کنید تا مسافران زمانی که اتوبوس را ترک میکنند امتیاز کامل را به شما بدهند. در بالا و پایین صفحه نمایش تمامی امکاناتی که می بایست مشاهده کنید بصورت کامل به شما نمایش داده میشود تا بدون مشکل به رانندگی در طول مسیر بپردازید.

 

آموزش نصب نسخه FitGirl :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس فایل Verify BIN files before installation اجرا کنید و منتظر اتمام آن بمانید

3- و در پایان از طریق فایل setup.exe اقدام به نصب بازی نمایید .

4- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود