دانلود بازی Verdun برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Verdun با لینک مستقیم

نسخه فشرده PLAZA در 9.98 گیگابایت

Verdun عنوان یک بازی فوق العاده که در سبک اکشن می باشد شما را در جنگ های خونین جنگ جهانی اول قرار میدهد این بازی اثری از استودیوی M2H می باشد. نبرد وردن ها یکی از نبردهای سنگین و خونین بود که در جنگ جهانی اول رخ داد و در نهایت با شکست خوردن آلمان ها پایان یافت. در این جنگ میتوان گفت که بیش از 340 هزار نفر جان خودشان را از دست دادند. حال به کمک این بازی شما به فرانسه میروید تا از نزدیک شاهد این جنگ شدید باشید.

دانلود بازی نسخه فشرده Verdun برای PC

در ابتدا وقتی گیم پلی را آغاز میکنید بازی دو انتخاب پیش روی شما قرار میدهد اول اینکه کنار امپراتوری آلمان باشید یا اینکه همراه فرانسوی‌ها شوید. تمامی سلاح های موجود و سربازها و دیگر آیتم های موجود دقیقا همانند جنگ جهانی اول طراحی شده تا حس واقعی به کاربران منتقل شود. همانند دیگر بازی های اکشن هر یک از سلاح های موجود در این بازی قدرت خود را دارند و می بایست برای انجام شلیک های بهتر از سلاح های قدرتمند تری استفاده کنید در این بازی هم کار تیمی وجود دارد و هم کار انفرادی که در هر یک از آنها می بایست ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. موسیقی متن های حماسی که در بخش های مختلف این بازی قرار دارند به شما این جس را میدهند که واقعا در همچین جنگی حضور دارید شاهد مرگ هر یک از یاران خود هستید.

گرافیک بازی نیز رضایت بخش است و طراحی های قابل قبول را در بخش های مختلف بازی مشاهده خواهید نمود. نبردهای سختی در هر بخش وجود دارد یعنی همان طور که گفته شد در ابتدای بازی مسیر خود را مشخص کنید می بایست تلاش زیادی را انجام دهید تا در نهایت هدف شما نهایی شود. آن طور که گفته شد بخش داستانی در این بازی وجود ندارد و با وجود بخش آنلاین شما می بایست به کمک دوستان خود هر یک از این نبردها را به پایان برسانید.

 

آموزش نصب نسخه PLAZA :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack و یا PLAZA را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGil بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود