دانلود بازی No Straight Roads برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی No Straight Roads با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 6.30 گیگابایت

No Straight Roads عنوان یک بازی جذاب که در سبک اکشن می باشد توسط استودیو Metronomik طراحی و ناشر آن Sold Out است. در اصل این بازی اکشن است اما به سبک موسیقی حال شاید بگویید که چطور ممکن است قدرت موسیقی را نباید دست کم گرفت بخصوص سبک راک که طرفداران بسیار زیادی دارد حال این شما هستید که باید جنگ را به سبک خود پیروز شوید.

دانلود بازی نسخه فشرده No Straight Roads برای PC

این بازی کنترل دو شخصیت به نام های Mayday و Zuke را در اختیار شما میگذارد که هر زمان دوست داشتید میتوانید بین آنها جابه جا شوید برای شکست دادن تمام حریف های خود شما باید از موسیقی راک استفاده کنید که هر کدام از این شخصیت ها به نحوی یک نوت از موسیقی را اجرا میکنند. برخی از این نوت ها هستند که قدرت تخریبی بالاتری دارد همانند موشک عمل میکنند پس زمانی که خواستید با قدرت بیشتری عمل کنید از این نوت استفاده نمایید. همانطور که گفته شد هر یک از این شخصیت ها به نحوی به دشمن حمله ور میشوند در صورت نیاز میتوانند از قدرت ها با تخریب بالا استفاده کنند این شما هستید که باید تشخیص دهید در چه زمانی از کدام شخصیت بخواهید استفاده کنید تا پیروزی را بدست آورید.

شهری که شما در آن حضور دارید بسیار عجیب و پیشرفته است و کل شهر به دست گروهی به نام NSR اداره می شود. که هدفش تک بعدی سازی صنعت موسیقی می باشد چیزی که شما به شدت مخالف آن هستید باید هرطور که شده جلوی آن را بگیرید. در این بازی موسیقی دقیقا همان کار اسلحه را برای شما انجام میدهد و باعث میشود با تلاش و مهارت خود به خوبی دشمنان را از سر راه خود بردارید.

 

آموزش نصب نسخه FitGirl :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack و یا FitGirl را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی :

دانلود پارت 01 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 02 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 03 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 04 – حجم 300 مگابایت


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود