دانلود بازی Captain Tsubasa Rise of New Champions برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Captain Tsubasa Rise of New Champions با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 16.7 گیگابایت

Captain Tsubasa Rise of New Champions عنوان یک بازی جذاب که در سبک ورزشی می باشد توسط استودیو Tamsoft Corporation طراحی شده است. اگر شما هم میخواهید خاطرات خوش کودکی خود را دوباره زنده کنید میتوانید به کمک این بازی این کار را انجام دهید. این بازی با تمامی جزئیات موجود به خوبی طراحی شده تا بتوانید به جای تیم های قدرتمند قرار بگیرید مسابقات فوق العاده ای را انجام دهید.

دانلود بازی نسخه فشرده Captain Tsubasa Rise of New Champions برای PC

مگر میشود که کمتر کسی باشد و بازی سوباسا را نشناسد. همه ما ایرانی ها خاطراتی را از کارتون سوباسا داشته ایم که چه روز نبوده که آن را نبینیم با شوت های ادامه دار سوباسا که تا هفته بعد منتظر آن بودیم که چه خواهد شد. حال بازی سوباسا شما را به خاطرات قدیم فرو خواهد برد نقش شما در بازی سوباسا به دو گروه تقسیم میشود که یک خود سوباسا و مراحل را بر عهده دارید و گروه بعدی یک فرد نا شناخته ای است که به ماجراجویی های کوچک تری تقسیم میشود. هرچه شما تلاش خود را بیشتر کنید راهی مسابقات و تیم های نوجوانان خواهید شد. یکی از ویژگی های جذابی که در این بازی وجود دارد میتوانید از آن بهره مند شوید این است که به سادگی میتوانید با چهارتا از دوست های خود پای بازی بشینید با تشکیل دادن تیم های مختلف با هم دیگر به رقابت بپردازید. جام های مختلفی در این بازی برگذار خواهد شد شما برای اینکه بتوانید مهارت های جدیدی بدست آورید میتوانید در آنها شرکت کنید.

تمامی جزئیاتی که میتوان در این بازی وجود داشته باشد به بهترین شکل ممکن طراحی شده باشد رعایت شده تا بازیکنان بدون داشتن کوچکترین مشکل از انجام دادن رقابت های مختلف لذت کافی را از بازی فوتبالیست ها ببرند. تمامی شخصیت های بازی فوتبالیست ها با بالاترین دقت ممکن طراحی شده اند تا شما هیچ گونه مشکلی را در این بازی احساس نکنید این همان چیزی است که ما میخواهیم در بازی وجود داشته باشد.

آموزش نصب نسخه Chronos :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی :

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود