نرم افزار Topaz Video Enhance AI v1.8.1

افزایش دهنده کیفیت ویدئو

ورژن جدید  + کرک سالم

نرم افزار Topaz Video Enhance AI v1.8.1

عنوان Topaz Video Enhance AI v1.8.1 نام نرم افزاری کاربردی و مفید جهت بزرگنمایی ویدئو ها با استفاده از یادگیری ماشین یا به عبارت دیگر (Learning Machine) می باشد با بهره ‌گیری از هزاران فیلم و تلفیق اطلاعات از ورودی فریم‌های ویدئویی چندگانه ، می‌تواند بدون کاهش جزئیات و ثبات حرکتی ویدیوی شما را حداکثر تا سایز 8k بزرگ کند.

تا به امروز راهی جهت بازسازی بی نقص ویدئوهای کیفیت پایین به مواردی با رزولوشن بالا یافت نشده است . اما  شما با استفاده از نرم افزار قدرتمند Topaz Video Enhance AI قادر خواهید بود تا ویدئو های خانگی ، بی کیفیت و … را به نسخه های با کیفیت بالاتر تبدیل نموده و از رزولوشن بالاتری بهره مند شوید .

آیا شما نیز جز آن دسته از افراد هستید که تمایل دارید ویدئو های خود را با جزئیات و ظاهر بهتر داشته باشید ؟! با بهره مندی از این نرم افزار این امکان برای شما فراهم شده است .

نرم‌افزار Topaz Video Enhance تنها محصولی است که از یادگیری ماشین (Learning Machine) برای بهینه سازی جزئیات ویدئو استفاده می‌کند تا محتوای اولیه ، نمایی واقعی داشته باشد. کیفیت ویدیوی خروجی این نرم‌افزار از هر محصول مشابه دیگری در بازار، بالاتر است

شیوه ی استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد . تنها با چند کلیک ساده شما میتوانید به راحتی ویدئو های خود را به نسخه با کیفیت تر، رندرگیری کنید و ابزار هایی که در اختیار شما میباشد بسیار ساده و بدون پیچیدگی هستند که کار را برای کاربران سهولت میبخشد .

 

از دیگر ویژگی های نرم افزار  :

  • محیط کاربری ساده و روان
  • امکان بزرگ نمایی ویدئو های مختلف از جمله Youtube ، بازی ها ،فیلم های خانگی و …
  • خروجی ویدئو ها در زمان کوتاه و با کیفیت بالا
  • رندرینگ سریع و ….

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345