نرم افزارWipe Professional v2021.00

مدیریت حافظه 

ورژن جدید  + کرک سالم

Wipe Professional

Wipe Professional عنوان نرم افزار بسیار کاربردی در زمینه مدیدرت حافظه میباشد که شما میتوانید به کمک آن فایل های زباله و به درد نخور که حجم زیادی از حافظه شما را اشغال کرده اند را حذف کنید و فضای دیسک آزاد زیادی را بازیابی کنید.همچنین از حریم خصوصی شما در اینترنت محافظت میکند و سوابق شخصی شما را در رابطه با فعالیت هایتان در رایانه را حذف میکند.

شما با استفاده از این نرم افزار پرقدرت قادر خواهید بود تاریخچه مرورگر و حافظه پنهان ، پرونده های index.dat ، رجیستری ، پرونده های کوکی های اینترنت ، تاریخچه تکمیل خودکار ، پرونده های اینترنتی موقت و بسیاری از موارد دیگر را حذف کنید. Wipe Professional ردپای فعالیت های شخصی شما را در رایانه تان را در مرورگر های کروم،فایرفاکس،اینترنت اکسپلورر، اپرا،… را حذف کرده و از اشغال شدن بی مورد حافظه شما با این داده ها جلوگیری میکند.

برای جلوگیری از بازیابی اطلاعات پاک شده ، برنامه از روش های امنیتی DoD 5220.22-M ، روش گوتمن ، GOST روسی و دیگر موارد استفاده میکند. شما میتوانید فرآیند تمیزسازی را سفارشی کرده و به نرم افزار بگویید که چه فایل هایی را پاک کند، همچنین میتوانید اطلاعات دقیقی در رابطه با محل ذخیره این فایل های اضافی در رایانه خود بدست آورید.رقبای این نرم افزار ، به نرم افزار های خود ابزار های اضافی را اضافه کرده اند که مربوط به پاک سازی حافظه نیست و بیشتر باعث سردرگمی کاربران در استفاده از آن میشود و همین باعث محبوبیت بیشتر این نرم افزار شده است.

از دیگر ویژگی های نرم افزار  :

  • سطح و کیفیت بالا و دریافت جایزه از چندین آژانس رتبه بندی
  • تیم پشتیبانی قوی
  • امنیت و حریم خصوصی بالا
  • اسکن دقیق نرم افزار های نصب شده در رایانه و شناسایی آنها

پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345