نرم افزار PC Cleaner Platinum 7.4.0.11

نرم افزار بهینه سازی و پاکسازی ویندوز

ورژن جدید  + کرک سالم

PC Cleaner Platinum

PC Cleaner Platinum عنوان نرم افزار کاربردی در زمینه بهینه سازی و پاکسازی فضا های مختلف سیستم برای بهبود عماکرد آن و حل مشکلات آن است ، این برنامه سخت کار می کند تا عملکرد رایانه شخصی شما را روان نگه دارد و در طول استفاده از آن به مشکل برنخورید.

این برنامه دارای بالاترین امتیاز در بین برنامه های مشابه خود میباشد و به شما این امکان را میدهد که به طور خودکار تنظیمات رجیستری را بهینه کنید ، همچنین این برنامه منوی راه اندازی را مدیریت می کند ، پرونده های ناخواسته را حذف می کند و از حریم خصوصی شما محافظت می کند.

شما میتوانید استارت آپ یا همان راه اندازی سیستم را مدیریت کنید و با از بین بردن برنامه های غیرضروری ، زمان راه اندازی را سریعتر کنید. با حذف فایل های ناخواسته و به درد نخور فضای ذخیره دیسک خود را آزاد کنید، پرونده های حریم خصوصی را پاک کنید( موارد بالقوه امنیت را پیدا و حذف کنید)، مشکلات ویندوز را شناسایی و برطرف کنید ، موارد نامعتبر و غیرضروری را در رجیستری ویندوز حذف کنید ، فایل ها ، عکس ها و فیلم های تکراری را پیدا و حذف کنید و به طور کامل حافظه و دیسک سیستم خود را مدیریت کنید.

از دیگر ویژگی های نرم افزار  :

  • امکان نصب بر روی ویندوز های 7،XP،8 و 10
  • پیدا کردن مشکلات سیستم و برطرف کردن آن
  • اسکن جدید و مداوم برای نرم افزار های مخرب
  • تعمیر رجیستری ویندوز
  • محتویات دستگاه های حافظه قابل جابجایی را به طور ایمن پاک می کند

پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345