نرم افزار Yamicsoft Windows 10 Manager 

نرم افزار مدیریت و بهینه سازی ویندوز 10

ورژن جدید  + کرک سالم

Yamicsoft Windows 10 Manager

Yamicsoft Windows 10 Manager عنوان نرم افزاری مفید برای ویندوز 10 میباشد که مسئولیت بهینه سازی ، حذف فایل های غیر ضروری ، افزایش سرعت بالا آمدن ویندوز و افزایش سرعت کار با ویندوز، انجام فعالیت های امنیتی و محافظت از ویندوز،پاکسازی هارد دیسک ، مدیریت فایل ها و رفع هرگونه مشکل احتمالی و … را برعهده دارد.

محدوده فعالیت های این نرم افزار بسیار گستره بوده و تلفیقی از چندین برنامه میباشد که باعث افزایش سرعت سیستم ، از بین بردن خطای سیستم ، بهبود امنیت سیستم و برآورده سازی تمام انتظارات شما خواهد شد. Windows 10 Manager یک ابزار سیستمی است که به شما در بهینه سازی ، اصلاح ، تعمیر و تمیز کردن ویندوز 10 کمک می کند و از هنگ کردن سیستم ، سرعت پایین و بروز هرگونه مشکلی جلوگیری میکند. ما میتوانیم تمامی تنظیمات و تغییراتی که این برنامه انجام میدهد را به صورت دستی اعمال کنیم ولی ممکن است دچار خطا بشویم و بعضی تنظیمات را فراموش کرده یا بعضی ها را بیش از حد اعمال کنیم و باعث بروز مشکل در سیستم بشویم ، ولی این برنامه تمام تنظیمات لازم برای مدیریت و راه اندازی سیستم شما و جلوگیری از بروز هرگونه خطا را به صورت اتوماتیک انجام میدهد ، تا سیستم شما با خیال راحت به فعالیتش ادامه دهد.

از دیگر ویژگی های نرم افزار  :

  • حذف فایل های اضافی و آزاد کردن فضای هارد دیسک با استفاده از ابزار یا نرم افزار Smart Uninstaller
  • یافتن پرونده های تکراری با همان نام و اندازه
  • دارای ابزار Desktop Cleaner که پرونده ها و فایل های بی فایده را از روی دسکتاپ حذف میکند.

پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345