نرم افزار Rhinoceros 7.2.21021.07001 

نرم افزار طراحی سه بعدی

ورژن جدید  + کرک سالم

Rhinoceros

Rhinoceros نرم افزاری با عنوان راینو میباشد که برای طراحی سه بعدی نقشه ها و ساختار های مهندسی میباشد. به کمک این نرم افزار هم طراحان حرفه ای و هم مبتدی ها میتوانند با استفاده از الگو ها و ابزار های موجود در نرم افزار و با کمک گرفتن از قوه تخیل خود نقشه های سه بعدی سازه های صنعتی همچون کشتی، ورزشگاه ،…. را بکشند.

در برنامه با استفاده از سیستم نربز(Non-uniform Rational B-Spline) به طراحان کمک میشه تا الگو های خود را پیاده کنند، که در واقع سیستمی شامل محاسبات و الگو های ریاضی است که باعث میشود طراحی کاملا واقعی و سه بعدی به نظر بیاید و پستی و بلندی ها به طور دقیق مشخص باشد. راینو برای ایجاد ، ویرایش ، تجزیه و تحلیل طراحی های مهندسی ، مستند سازی ، رندر ، متحرک سازی و بررسی کامل و جامع نقشه های مهندسی شده ساخته شده است. راینو از نظر سخت افزاری نیز بسیار مناسب بوده و محدودیتی در پیچیدگی ، درجه و اندازه وجود ندارد. این برنامه ابتدا در صنعت خودرو کاربرد داشته و کم کم در زمینه های دیگر گرافیک کامپیوتری وارد شد و امروزه کاربرد گسترده ای دارد. اساس کار نرم افزار برپایه منحنی استوار است و با رسم منحنی های مختلف میتوان طراحی های مهندسی شده و زیبا را خلق کرد.

از دیگر ویژگی های نرم افزار  :

  • دارای ابزار های پیشرفته ای برای مدل سازی حرفه ای که قیمت آن در محصول های مشابه 20 تا 50 برابر است
  • دارای دقت بسیار بالا برای طراحی و تجزیه و تحلیل هرچیزی از هواپیما گرفته تا جواهرات
  • سازگاری با سایر نرم افزارهای طراحی ، پیش نویس ، CAM ، مهندسی ، تجزیه و تحلیل ، ارائه ، انیمیشن و تصویرگری

پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345