“دائمی” کلمه ای است که ممکنه در اکثر سایت های تبلیغاتی برای خرید بک لینک دائمی و همچنین رپورتاژ آگهی دائمی با اون روبه رو شده باشید .

اما آیا واقع خرید بک لینک دائمی امکان پذیر است ؟!

درواقع هیچ چیز دائمی وجود ندارد و حتی اگر وبسایت ارائه دهنده تبلیغات دائمی وجود داشته باشد باز هم منظور از دائمی به مدت زمان طول عمر آن سایت برمیگردد و اگه یک روز به هر دلیلی مثل برشکسته شدن سایت ارائه دهنده تبلیغات ، فروش سایت ارائه دهنده تبلیغات به فرد جدیدی و یا حتی هک و از بین رفتن اطلاعات سایتی که تبلیغات شما در آن سایت ها درج شده ، همه این موارد باعث میشود که تبلیغات شما در یک بازه زمانی محدود که در بهترین حالت میتوانید این بازه زمانی طولانی مدت (مثلا دو یا چند ساله) باشد ، در سایت هایی که از آنها بک لینک یا رپورتاژ دائمی خریداری کرده اید قرار بگیرد .

فروش بک لینک دائمی تضمینی

از کجا بک لینک دائمی مطمئن خریداری کنیم ؟

تقریبا تمام فروشگاه های ارائه دهنده بک لینک دائمی که اطلاعات سایت های تبلیغاتی خود را قبل از سفارش به خریدار نشان نمیدهند برای ساخت بک لینک دائمی از ربات ها و نرم افزارهایی برای ایجاد بک لینک استفاده میکنند ، این کار با ارسال کامنت های اسپم در فوروم ها و یا سایت هایی که ارسال کامنت در آنها باز است انجام میشود که و درواقع تمامی این لینک ها نه تنها نوفالو بوده بلکه چون به صورت اسپم هم ارسال میشود در دراز مدت باعث پنالتی و حذف سایت شما از نتایج گوگل میگردد .

روش دوم برای ساخت بک لینک دائمی استفاده از سرویس های ارائه دهنده وبلاگ است که فروشندگان بک لینک دائمی ممکن است ازین روش برای فروش بک لینک دائمی استفاده نمایند ، این وبلاگ ها نیز پس از ایجاد شدن درصورتی که توسط فرد ایجاد کننده وبلاگ در مدت زمان مشخص بروزرسانی نشده و یا log in نشوند توسط سرویس دهنده وبلاگ بعد از مدت زمان مشخصی حذف خواهند گردید ، درنتیجه این روش هم با توجه به اینکه کیفیت بهتری نسبت به روش قبلی دارد و بک لینک های ایجاد شده در این روش فالو است اما بعد از مدت زمان مشخص حتما حذف خواهند شد .

اما روش سومی نیز برای ایجاد بک لینک دائمی وجود دارد و این روش استفاده از ساخت بک لینک دائمی به صورت خرید رپورتاژ آگهی است . درواقع اگر شما از وب سایت ارائه دهنده رپورتاژ آگهی اطمینان حاصل کنید که در درازمدت میتواند به سرویس دهندگی خود ادامه دهد خرید رپورتاژ ازین سایت ها خود به خود باعث ایجاد بک لینک دائمی فالو برای سایت شما شده و کمترین میزان ریسک را دارد .

وبسایت بهترین بک لینک ارائه دهنده سرویس های بک لینک و رپورتاژ با عمر بیش از ده سال آماده ارائه خدمات بک لینک و رپورتاژ به شما وب مستران گرامی میباشد و شما نیاز نیست نگران از حذف بک لینک های خریداری شده خود باشید .

 

و نکته آخر اینکه هرگز به سایت هایی که از خدمات تبلیغات گوگل به منظور فروش تبلیغات مثل بک لینک و رپورتاژ استفاده میکنند اعتماد نکنید چون این سایت ها ممکن است طول عمر در حد چند ساعت داشته باشند و شما اولین خریداران و کاربران بازدید کننده ازین سایت ها باشید ، هر نوع سفارش و خریدی ازین سایت ها حتما با دردسرهایی همراه خواهد بود!!

 

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود