با دانلود رایگان فیلم ترسناک،می توانید لحظاتی از دلهره و ترس و هیجان را تجربه. اگر به دنبال یک فیلم ترسناک خوب برای گذراندن اوقات خود هستید، اما نمی دانیدکدام فیلم یا سایت را برای دانلود فیلم ترسناک انتخاب کنید،توصیه می کنیم سری به سایت فرافیلم بزنید،در وبسایت فرا فیلم طیف زیادی از فیلم های ترسناک جدید و قدیمی وجود دارد،فیلم هایی که می توانند آدرنالین را در بدن شما ترشح کنند و شما را برای مقاومت در برابر ترسیدن به چالش بکشند.در این مطلب به معرفی بهترین فیلم های ترسناک سال 2021 می پردازیم که می توانید تماشا کنید.

بهترین فیلم های ترسناک سال 2021 – دانلود سریال

فیلم Last Night In Soho برای دانلود رایگان فیلم ترسناک

https://accutanrx.com/wp-content/uploads/2022/06/dyIHrgJ6qXc357qRD7TQlD0OwD5-200x300.jpg

تاریخ انتشار:2021
ژانر: درام، ترسناک، معمایی
کارگردان: ادگار رایت
بازیگران: آنیا تیلور جوی، جسی می لی، مت اسمیت
کارگردان ادگار رایت که به خاطر فیلم‌هایش که کمدی و ترسناک را با موفقیت به هم آمیخته مانند Shaun of the Dead و The World’s End شناخته می‌شود،این بار فیلمی به نام Last Night In Soho با ژانر درام و ترسناک ساخته است.داستان فیلم در مورد دختر جوانیست که به دهه 1960 برمی گردد با خواننده ای آشنا می شود که او را بت خود می بیند. اما لندن دهه 1960 و این سفر در زمان به آن زیبایی که او تصور می کرد نخواهد بود و به زودی اتفاقات شومی برای او خواهد اتفاد.

برای دانلود رایگان فیلم جدید ترسناک می توانید به سایت فرا فیلم مراجعه کنید

 

فیلم Army Of The Dead برای دانلود رایگان فیلم ترسناک

https://accutanrx.com/wp-content/uploads/2022/06/army-the_dead-1-300x169.jpeg

تاریخ انتشار: 21 می 2021
ژانر: اکشن، جنایی، ترسناک
کارگردان: زک اسنایدر
بازیگران: دیو باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگوئرا
Army Of The Dead، نوعی دنباله بر فیلم 2004 Dawn of the Dead ساخته کارگردان زک اسنایدر است. در فیلم، لاس وگاس تحت تهاجم زامبی ها قرار دارد. این داستان گروهی از مزدوران است که برای سرقت از کازینوهای پر از پول در میان انبوهی از زامبی ها تلاش می کنند و اتفاقات جالبی در این بین رخ می دهد.

برای دانلود رایگان فیلم ترسناک می توانید به سایت فرا فیلم مراجعه کنید

فیلم Antlers برای دانلود رایگان فیلم ترسناک

https://accutanrx.com/wp-content/uploads/2022/06/mov_96123_604-m-203x300.jpg

تاریخ انتشار: 29 اکتبر 2021
ژانر: ترسناک، معمایی
کارگردان: اسکات کوپر
بازیگران: کری راسل، جسی پلمونز، جرمی تی توماس
Antlers که اقتباسی سینمایی از داستانی در مجموعه تلویزیونی Channel Zero است، کسانی را که عاشق فیلم های ترسناک پر از هیولا هستند تحت تأثیر قرار می دهد . داستان فیلم در شهری تقریبا متروکه به نام اورگان می گذرد. معلم شهر و برادرش، کلانتر، جذب پسری می شوند که دائماً حیوانات مختلف را به خانه خود می آورد. هنگامی که آنها پسر را تعقیب می کنند تا بفهمند او چه می کند، با هیولاهایی روبرو می شوند که از زمان های قدیم در آن سرزمین زندگی می کنند.

فیلم Spiral برای دانلود رایگان فیلم ترسناک

https://accutanrx.com/wp-content/uploads/2022/06/34197055-5061-b__2614-300x169.jpg

تاریخ انتشار: 21 می 2021
ژانر: جنایی، ترسناک، معمایی
کارگردان: دارن لین بوسمن
بازیگران: کریس راک، ساموئل ال جکسون، مورگان دیوید جونز
Spiral دنباله سری افسانه ای Saw است. در این فیلم شاهد یک قتل سریالی جدید خواهیم بود. یک کارآگاه پلیس که به تحقیق درباره قتل های زنجیره ای می پردازد، می بیند که پشت هر قتلی که پلیس را هدف قرار می دهد، یک علامت مارپیچ وجود دارد. وقتی نشانه ها را کنار هم قرار می دهد به حقیقی مرموز می رسد.

برای دانلود رایگان فیلم ترسناک می توانید به سایت فرا فیلم مراجعه کنید

فیلم The Conjuring: The Devil Me Do It برای دانلود رایگان فیلم ترسناک

https://accutanrx.com/wp-content/uploads/2022/06/MV5BOWRkOTYzZTQtMzQwNi00NDYwLTk4NjUtN2FjYTI4Y2UzM2RjXkEyXkFqcGdeQXVyODE5NzE3OTE@._V1_-203x300.jpg

تاریخ انتشار: 28 می 2021
ژانر: ترسناک، معمایی، هیجان انگیز
کارگردان: مایکل چاوز
بازیگران: ورا فارمیگا، پاتریک ویلسون، جولیان هیلیارد
آخرین دنباله سری ترسناک The Conjuring، The Conjuring: The Devil Made Me Do It مانند دیگر فیلم های این مجموعه ترسناک است . در این فیلم، اتفاقات آزاردهنده‌ای را که برای محققین ماوراء الطبیعه اد و لورین وارن رخ داد را دنبال خواهیم کرد. در قسمتی از فیلم که مراسم جن گیری است، در آخرین تلاش برای نجات جان دیوید، آرن، از شیطان دعوت می کند تا به جای آن وارد بدن او شود،اما…

 

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود