دانلود بازی Shadow Warrior 3

بازی Shadow Warrior 3 یک بازی در سبک اکشن و تیراندازی اول شخص است که توسط شرکت Flying Wild Hog در سال 2022 منتشر شد.داستان بازی ادامه داستان نسخه دوم بازی Shadow Warrior است.شما به عنوان شخصیت اول بازی که Lo Wang نام دارید باید با شیاطین و هیولاها که تلاش می کنند تا کره ی زمین را نابود کنند بجنگید و آن ها را از بین ببرید.در این راه اتفاقات و داستان های گوناگونی منتظر شماست.اتفاقاتی که به جذابیت هرچه بیشتر بازی می افزاید.

گیم پلی بازی بیشتر روی شلیک و جنگ با دشمنان تمرکر دارد،به طوری که به صورت مداوم از ابتدا تا انتهای بازی تقریبا باید در حال جنگیدن با دشمنان زمین باشید.برای جنگیدن با این دشمنان محدودیت تجهیزات ندارید و به طور کلی 7 اسلحه در بازی دارید که می توانید از آن ها استفاده کنید،استفاده از هر یک از این سلاح ها به شما کمک می کند موقعیت های مختلف را پشت سر گذاشته و حملات دشمنان را خنثی کنید و آن ها را راحت تر از بین ببرید.از شمشیر معمولی تا شات گان و سلاح های دیگر برای این کار در اختیار شما قرار دارد.

به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به بازی های تیراندازی اکشن و نبرد با شیاطین و اژدها ها علاقه دارید،بازی Shadow Warrior 3 را دانلود کنید و از لحظات مختلف آن که برای شما سرگرمی و هیجان را به ارمغان می آورد لذت ببرید.گیم پلی بازی تقریبا 10 ساعت طول می کشد و به لطف مبارزات،تم مفرح و اتفاقات مختلف درون بازی،هیچ لحظه کسل کننده ای در بازی وجود ندارد.

از موسیقی پس زمینه گرفته تا مراحل متنوع و لوکیشن های مختلف،بازی Shadow Warrior 3 را به یکی از بهترین بازی های اکشن سال 2022 تبدیل کرده است.

 

تریلر بازی:

 

تصاویری از محیط بازی Shadow Warrior 3 

تصاویری از محیط بازی Shadow Warrior 3  تصاویری از محیط بازی Shadow Warrior 3  تصاویری از محیط بازی Shadow Warrior 3  تصاویری از محیط بازی Shadow Warrior 3 

 

راهنمای نصب بازی:

  • فایل ها را به وسیله ی دانلود منیجر دانلود کنید
  • بعد از دانلود تمام پارت ها ، همه ی فایل ها را به وسیله ی نرم افزار winrar اکسترکت کنید.
  • در مرحله ی ابتدایی نصب تیک تمام گزینه ها به جز زبان انگلیسی را بردارید.
  • توصیه می شود آنتی ویروس و اینترنت خود را در هنگام نصب بازی و اجرای آن برای اولین بار غیر فعال کنید.
  • نصب بازی بر اساس سیستم شما ممکن است تا یکساعت و یا بیشتر زمان ببرد
  • به اجرای بازی بپردازید.

 

سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: AMD Phenom II X4 965
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Radeon R7 260X
Storage: 31 GB available space
Additional Notes: The Minimum Specification listed allows gameplay experience at 30 FPS

 

حجم بازی:15 گیگابایت

لینک های دانلود بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود