Adobe Animate CC 2017 عصری جدید برای انیمیشن سازی برای هر پلت فرم و دستگاهی و هر سبکی ؛ طراحی انیمیشن های تعاملی با ابزار های نقاشی و انتشار آن روی پلت فرم های مختلف مانند Flash/Adobe AIR, HTML5 canvas, WebGL و … با امکان دسترسی به کاربران برای پخش در تلویزیون یا موبایل و هر کامپیوتری .

امکان ساخت و ایجاد وکتور براش ؛ با امکان ایجاد و ساخت براش ، پترن و آرت با استفاده از اشکال موجود در برنامه ضمن اینکه قبل از استفاده از این ویژگی شما می توانید از برنامه ی Adobe Capture CC برای ساخت براش استفاده کنید و از کتابخانه ی CC از آن در برنامه ادوبی انیمیشن استفاده کنید .

برنامه ای فوق العاده که به شما امکان طراحی 2D  و 3D و محتوای فلش طراحی کنید و در پروژه های وب از این برنامه استفاده کنید ، سازگار با پلت فرم های دیجیتال و گوشی های موبایل .

 

دانلود Adobe Animate CC 2017

 

این برنامه مخصوص توسعه دهنده هایی است که می خواهند بازی ، فیلم و محتوا بسازند ، Adobe Animate CC 2017 مناسب طیف گسترده ای از کاربران کاربران و برنامه نویسان است با انواع ابزار هایی که می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید .

این برنامه شامل چندین فیلتر مختلف و امکان ترکیب است که تا کنون ندیده اید ، با ویرایشگر این برنامه رو جدول زمانی می توانید حرکات طبیعی را برای شخصیت ها و اشیاء بسازید همچنین می توانید متن هایی را که می خواهید به نمایش بگذارید طرح بندی کنید .

 

بوم قابل گردش بصورت 360 درجه

چرخش بوم در هر نقطه و محوری که می تواند به شما زاویه ی مناسب بدهد 

 

مداد و براش بهبود یافته 

کشیدن خطوطی صاف و وکتور هایی در امتداد منحنی و امکان پیش نمایش آن

 

همگام سازی آسان تر صوتی 

کنترل صوتی مستقیم روی جدول زمانی بدون نیاز به کد 

 

تغییر رنگ سریع تر 

برچسب رنگ به شما اجازه می دهد یک را تغییر دهید و کل پروژه ی خود را بروزرسانی کنید 

 

 

تصاویری از محیط برنامه (برای مشاهده عکس ها در اندازه کامل روی آن ها کلیک کنید) :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345