بیوگرافی اسماعیل حیدری

اسماعیل حیدری یکی از هنرمندانی است که در زمینه طنز و استندآپ فعالیت می کند. این هنرمند طنزپرداز از اقوام ترک ایرانی است. آسمونی در این مقاله بیوگرافی اسماعیل حیدری را برای شما عزیزان تهیه کرده است که از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

اسماعیل حیدری مراغه‌ای (زادهٔ ۱۳۲۸ در مراغه) طنزپرداز اهل مراغه است که به اجرای خاطره گویی و استندآپ کمدی می‌پردازد. اجراهای وی معمولاً به زبان ترکی هستند. شغل اصلی او در ابتدا، رانندگی کامیون و اتوبوس بود.

بیوگرافی اسماعیل حیدری

محل تولد : مراغه – ۱۳۲۸
مهمترین خصوصیات : خنده رو ، همیشه ناراضی ، متواضع
علایق : مراغه ، خنده ، مدرسه خواجه نصیر مراغه
وضعیت تأهل : متأهل ، سه فرزند دختر و دو فرزند پسر
در آبان ۱۳۹۴، شایعاتی مبنی بر فوت وی منتشر شده بود که از سوی او تکذیب شد.

از اسماعیل حیدری طنز پرداز و شومن بزرگ آذربایحان که با نقل و خاطره گویی به واقع جز هنرمندان درجه یک ترک است خبرهای ناگواری به گوش میرسد،این طنز پرداز که مدتی پیش بر اثر دیابت (قند خون) مجبور به قطع پاهایش شده بودند خبر فوتش در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود

امابا توجه به نحوی انتشار این خبر از مبانی غیر رسمی و شبکه های اجتماعی مطمئنأ این خبر دروغ است و استاد طنز آذربایجان در سلامت کامل به سر می برد،از آنجایی که شخصی به نام سردار اسماعیل حیدری که در سوریه به شهادت رسیده در جستجوهای اینترنتی دیده میشود که شاید باعث این شایعه در بین مردم شده است.

منبع:بیوگرافی اسماعیل حیدری

بیوگرافی اسماعیل حیدری


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود