نحوه ی اضافه کردن کلیپ آرت در Microsoft Word

 

دو روش : در ویندوز                        در سیستم عامل Mac

 

Tarfandha به شما آموزش می دهد که در ویندوز و سیستم عامل Mac چگونه عکس های هنری را به Word اضافه کنید.در حالیکه ویژگی کلیپ آرت در نسخه ی قدیمی Office با عکس های Bing جایگزین شده است اما هنوز هم می توانید در Word کلیپ آرت اضافه کنید.

 

روش اول : در ویندوز

Microsoft Word document

1- سندی را در Word باز کنید. روی سندی که می خواهید به آن کلیپ آرت اضافه کنید دوبار کلیک کنید تا باز شود. هم چنین می توانید روی آیکون Microsoft Word دوبار و سپس روی Blank document کلیک کنید.

Click the Insert

2- روی Insert کلیک کنید. این قسمت در سمت چپ, بالای نوار آبی Word قرار دارد. نوار ابزار Insert زیر ربان آبی برای شما نمایش داده خواهد شد.

Click Online Pictures

3-روی عکس های آنلاین کلیک کنید. می توانید این قسمت را از بخش “Illustrations” در نوار ابزار پیدا کنید. پنجره ای با نوار جستجوی Bing باز خواهد شد.

clipart

4- clipart را در بخش جستجو وارد کنید. نام تصویری را که می خواهید پیدا کنید به همراه clipart وارد کنید و سپس ↵ Enter بزنید. با این کار نام عکس هایی که با جستجوی شما مطابقت داشتند, ظاهر می شود. به عنوان مثال برای جستجوی کلیپ آرت elephants, شما باید در بخش جستجو elephant clipart را وارد کنید و سپس ↵ Enter را فشار دهید. برای جستجوی عکس ها در Bing باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

Select an image

5- یک تصویر را انتخاب کنید. روی عکسی را که می خواهید در word از آن استفاده کنید کلیک کنید. در گوشه ی بالا, سمت چپ عکس علامت زده می شود به این معنی که شما این عکس را انتخاب کرده اید.

شما می توانید چندین عکس را در یک مرحله انتخاب کنید.

درج عکس

6- روی Insert کلیک کنید. این قسمت در پایین پنجره قرار دارد. سپس کلیپ آرت شما به Word اضافه می شود.

 

روش دوم : در سیستم عامل Mac

Bing’s

1- وارد جستجوی تصویری Bing شوید. به https://www.bing.com/images/ بروید. می توانید این کار را با مرورگر های Safari، Google Chrome و Firefox انجام دهید. ممکن است مرورگر های دیگر پشتیبانی نشوند.

جستجو عبارت

2- یک عبارت جستجو وارد کنید. نام موردی که می خواهید به Word اضافه کنید را وارد کنید، سپس کلید ⏎ Return را فشار دهید. Bing تصاویری را که با جستجوی شما مطابقت دارد, پیدا می کند.

فیلتر جستجو

3- روی فیلتر کلیک کنید. این آیکون قیفی شکل در سمت راست صفحه Bing, درست بالای نتایج تصویری قرار دارد. با کلیک بر روی آن، چندین زبانه در زیر نوار جستجو و بالای تصاویر, برای شما نمایش داده می شود.

4- روی Type ▼ کلیک کنید. این زبانه زیر نوار جستجو قرار دارد. یک منوی کشویی ظاهر خواهد شد.

Click Clipart

5-روی Clipart کلیک کنید. این گزینه وسط منوی کشویی قرار دارد. با این کار تصاویر شما برای نمایش کلیپ آرت تازه سازی می شود.

Select image

6- یک تصویر را انتخاب کنید. روی تصویری که می خواهید به Word خود اضافه کنید, کلیک کنید.

Save the image

7- تصویر را ذخیره کنید. کلید Ctrl را نگه دارید و روی تصویر کلیک کنید، سپس روی Save Image کلیک کنید. عکس در سیستم عامل Mac شما دانلود می شود.

Open Word document

8- سند Word خود را باز کنید. برای بازکردن سندی که می خواهید به آن کلیپ آرت اضافه کنید دوبار روی سند کلیک کنید. هم چنین می توانید روی آیکون Microsoft Word دوبار و سپس روی Blank document کلیک کنید.

Insert tab

9- روی Insert کلیک کنید. این قسمت در نوار آبی رنگ Word قرار دارد. با این کار نوار ابزار Insert زیر نوار آبی نمایش داده می شود.

روی منوی Insert در بالای صفحه ی سیستم عامل Mac خود کلیک نکنید.

Click Pictures

10-روی تصاویر کلیک کنید. این گزینه را در سمت چپ نوار ابزار پیدا خواهید کرد. با کلیک بر آن یک منوی کشویی برای شما باز خواهد شد.

Click Picture from File

11- روی Picture from File کلیک کنید… این گزینه پایین منوی کشویی قرار دارد.

Select your picture

12- تصویر خود را انتخاب کنید. روی عکسی که از Bing دانلود کرده اید کلیک کنید. انتخاب می شود.

باید ابتدا مکان دانلود عکس ها را از سمت چپ پنجره ی Finder انتخاب کنید.

Click Insert

13- روی Insert کلیک کنید. Insert در قسمت پایین پنجره قرار دارد. با این کار کلیپ آرت شما به word اضافه می شود.

 

منبع : نحوه ی اضافه کردن کلیپ آرت در Microsoft Word


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود