بیوگرافی و زندگینامه محسن مسلمان

بیوگرافی محسن مسلمان

نام :محسن
نام خانوادگی :مسلمان
تاریخ تولد:7 بهمن 1369
محل تولد :تهران
پست :هافبک
باشگاه فعلی :پرسپولیس تهران
شماره پیراهن :77
لقب :مهندس
پای تخصصی :راست
محسن مسلمان بازیکن فوتبال ایرانی در پست بازی ساز می باشد که در حال حاظر در باشگاه پرسپولیس تهران با شماره 77 بازی می کند.

باشگاه های محسن مسلمان

سال باشگاه ها بازی† (گل)†

1386–1388ذوب آهن اصفهان 125 (15)
1389–1391 ملوان بندرانزلی (سربازی)56(3)
1392–1393 پرسپولیس تهران (قرضی)11(2)
1393–1394 فولاد خوزستان (قرضی)13(0)
1394–1396 پرسپولیس تهران 44(2)
تیم ملی
2007–2008تیم ملی جوانان5(0)
2010–2014تیم ملی امید15(1)
2011–تیم ملی ایران 3 (1)

عملکرد محسن مسلمان در تیم

ذوب آهن
محسن مسلمان برای ذوب آهن بیش از 100 بازی رسمی انجام داده است و عملکرد مناسبی داشته است؛ زمانی که مسلمان 16 ساله بود توانست وارد فوتبال حرفه ای شود و یکی از جوان ترین بازیکنان تاریخ لیگ حرفه ای ایران است.

ملوان
دوره سربازی محسن مسلمان در باشگاه فوتبال ملوان بندرانزلی گذرانده شد.

پرسپولیس
محسن مسلمان پس از بازگشت به ذوب آهن، به صورت قرضی به پرسپولیس تهران منتقل شد؛ در آن فصل 12 بار برای پرسپولیس به میدان رفت و توانست 2 گل هم بزند.
فولاد خوزستان
در فصلی که محسن مسلمان از استقلال هم پیشنهاد داشت به صورت ناگهانی سر از فولاد خوزستان درآورد تا یک فصل دیگر به صورت قرضی این بار در فولاد بازی کند.

بازگشت به پرسپولیس

بیوگرافی محسن مسلمان

در تابستان سال 2015 میلادی، پرسپولیس محسن مسلمان را با پرداخت مبلغی از ذوب آهن و با قرارداد دو ساله به خدمت گرفت؛ عملکرد محسن مسلمان رفته رفته بهتر شد و او اولین گل خود برای پرسپولیس را در دربی 4تایی و با پاس مهدی طارمی به استقلال زد، همچنین اولین گل آسیایی محسن مسلمان در بازی پرسپولیس و الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2017 به ثمر رسید.

تیم های ملی
محسن مسلمان سابقه بازی در تیم ملی جوانان و امید را دارد؛ همچنین او به تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایران دعوت شده و یک گل هم به ثمر رسانده است.

او سابقه دعوت به تیم ملی توسط کارلوس کی روش را نیز دارد.

عملکرد فصل اخیر محسن مسلمان 94 -95
او در این فصل به عنوان هافبک برای تیم پرسپولیس بازی سازی های خوبی را انجام داد که حتی در آسیا نیز آمار خارقالعاده ای از خود به جای گذاشت که حتی در ترکیب منتخب هفته های آسیا هم نیز قرار گرفت.

محسن مسلمان در لیگ برای پرسپولیس 8 پاس گل به ثبت رساند و در آسیا نیز یک گل به تیم الهلال عربستان زد.

رفاقت محسن مسلمان با مهدی طارمی

محسن مسلمان با مهدی طارمی رابطه دوستی بسیار نزدیکی دارد به طوری که همه ی طرفداران پرسپولیس و حتی تیم های دیگر نیز این را میدانند و مشاهده کرده اند که مهدی طارمی و محسن مسلمان در صفحه های شخصی خود چه تعریف و تمجید های از هم میکنند.
دعوای با علی علیپور
محسن مسلمان و علی علیپور در تمرین پرسپولیس به بحث لفظی پرداخته و افزایش دامنه این مساله باعث ورود کریم باقری شد. علی علیپور با انتشار گفتگوی دونفره خود با هافبک هم تیمی اش ضمن عذرخواهی از یکدیگر، اعلام کردند برای عذرخواهی از کریم باقری فردا به اتفاق به حضور او بروند.

هک شدن صفحه فیسبوک محسن مسلمان

این بازیکن در بازی ذوب آهن با تراکتورسازی در دور برگشت فصل 92-1391 پس از گلزنی، با انجام حرکاتی، باعث تحریک هواداران تراکتورسازی و اعتراض تماشاگران تبریزی شد. مسلمان در مصاحبه ای پس از بازی، منکر اهانت خود شد؛ اما یک روز بعد، در مصاحبه ای جداگانه، از مردم آذربایجان، به خاطر این حرکت، عذرخواهی کرده و اعلام کرد که منظور خاصی نداشته است. فرهاد کاظمی، مربی باشگاه ذوب آهن پس از بازی اعلام کرد که این بازیکن بابت این حرکتش باید 200 میلیون ریال جریمه به باشگاه بپردازد. مسلمان نیز در واکنش به این تصمیم اعلام کرد:«مبلغ قراردادم اینقدر هست که با این 20 میلیون هم برای خودم چیزی بماند.» باشگاه ذوب آهن با انتشار اطلاعیه ای ضمن تایید جریمه 200 میلیون ریالی، مدعی شد که برداشت اشتباهی از این حرکت محسن مسلمان انجام گرفته است. هواداران تراکتورسازی نیز خواستار واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شدند که در پی آن، این بازیکن با دستور این کمیته، تا اطلاع ثانوی از بازی در مسابقات رسمی، محروم شد. اما یک روز بعد این کمیته با اعلام این که بنابر توضیحات محسن مسلمان، شادی پس از گل او تنها به قصد الگوبرداری از بازیکن ایتالیایی محبوب وی (لوکا تونی) بوده است، این بازیکن را تبرئه کرد. گروهی از هواداران تراکتورسازی، به نشانه اعتراض، صفحه شخصی وی را در فیس بوک، هک کردند. این بازیکن 2 ماه بعد در بازی تیم ملی امید ایران با امید ترکیه در رقابت های دوستانه قطر، پس از به ثمر رساندن گل ایران، همان حرکت را به سمت نیمکت ذخیره های تیم ترکیه انجام داد.

افتخارات محسن مسلمان

ذوب آهن اصفهان

نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 88–1387
نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 89–1388
قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران 88–1387
نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا 2010

منبع:بیوگرافی محسن مسلمان

بیوگرافی محسن مسلمان


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود