امروزه بسیاری از کار ها اینترنتی شده اند و انجام هر عملیاتی در آن ، با استفاده از اطلاعاتی خاص و محرمانه امکان پذیر خواهد بود . به طور مثال برای دسترسی به حساب های بانکی تان می بایست شماره حساب و رمز عبور آن را وارد کرده تا بتوانید به پنل خود اجازه ورود پیدا کنید . اقسام دیگری از اطلاعات نیز وجود دارند که هر یک به اندازه ی خود می بایست محرمانه باقی بمانند  که کلمه عبور ایمیل ها و متون تایپ شده در چت روم ها  از این قبیل می باشند . از این رو افراد خرابکار و دزد های اینترنتی ، با ساخت بد افزارهایی با نام لاگر ، سعی در به سرقت بردن اطلاعاتی اینچنینی دارند تا بتوانند با استفاده از آنها ، هم پول شما را از آن خود نمایند و هم اینکه به حریم خصوصی تان تجاوز کنند . از آنجایی که استفاده نکردن از این سرویس ها ممکن است برای برخی سخت و حتی غیر ممکن باشد تنها راه باقی مانده ، مقابله می باشد .
Zemana AntiLogger یکی از نرم افزار های قدرتمنی است که با استفاده از آن می توانید امنیت خود را در استفاده از اینترنت و عملیات هایی که در آن انجام می دهید ، تضمین نمایید . این نرم افزار  با زیر نظر گرفتن تمامی برنامه ها ، اجازه فعالیت به بدافزار ها را نخواهد داد .
Zemana AntiLogger به عنوان اولین نرم افزار طراحی شده در دنیای کامپیوتر می باشد که فناوری هایی را برای مقابله با SSL Logger ، WebCam Logger و ClipBoard Logger ها عرضه می نماید که نشانگر اهمیت تامین امنیت کاربر در این نرم افزار می باشد . با به روز رسانی های انجام شده در این نسخه می توانید به جنگ لاگر هایی بروید که برای بسیاری از نرم افزار های مشابه هنوز ناشناخته مانده اند و از پیروزی خود در آن مطمئن باشد .

حجم : 6.65 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. shahin گفت:

    سلام خسته نباشید من از بینندگان و مشتری همیشگی ای سایت هستم یک خواهش داشتم از شما اونم اینه که من برنامه Zemana AntiLogger دانلود کردم اما لایسنسش را ندارم یعنی نذاشتید این برنامه برای من خیلی با اهمیت است خواهشن اگه لایسنس این برنامه را برام ایمیل کنید برای همیشه دعا گوی شما هستم چند با با همین برنامه های لاگر هک شدم اگر امکان داره برام تو ایمیل بفرستید موفق باشید . پیروز . شاهین