K-Lite Mega Codec Pack

هر فرمتی دارای یک کدگذاری مختلف می باشد که تنها در نرم افزارهایی که از آن کدک پشتیبانی می کند ، قابل پخش می باشد . امروزه فرمت های مختلفی ساخته شده اند که هر یک در فضایی خاص مورد استفاده قرار می گیرد . به طور مثال از فرمت های 3GP و MP4 در گوشی های موبایل ، FLV در ویدیو پلیر های آنلاین و VOB در فیلم های رایت شده بر روی دی وی دی استفاده می شود . اگر قصد داشته باشید تا هر فرمتی بدون نیاز به نصب چند نرم افزار مختلف اجرا کنید تنها راه استفاده از ابزارهایی است که کدک ها را به صورت پک کامل درون خود گنجانده اند . K-Lite Codec Pack نام یک نرم افزار قدرتمند پخش می باشد که به شما این امکان را می دهد تا فرمت های گوناگون را با استفاده از یک پلیر ساده با نام Media Player Classic Homecinema پخش کنید و یا اینکه فیلم یا موزیک مورد نظر خود را در نرم افزار دلخواه خود اجرا کنید . این برنامه با پشتیبانی از نرم افزارهای محبوبی نظیر Winamp ، Windows Media Player و Jetaudio حتما به نیازهای شما را برطرف خواهد کرد .
K-Lite Codec Pack که در نوع خود بی رقیب می باشد قابلیت پخش فرمت های مشهور دیگری نظیر MKV و DivX را نیز پخش کند . از قابلیت های جدید افزوده شده به این نرم افزار ، اضافه کردن پلاگین های پخش به مرورگر های اینترنتی مشهوری از قبیل اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، اپرا و کروم می باشد که امکان اجرای فرمت های گوناگون صوتی و تصویری را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می دهد .


حجم : 25.17 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


9 نظر ارسال شده
  1. هادی گفت:

    مرسی.واقعا فوق العاده بود.خیلی به دردم خورد.

  2. hamidreza گفت:

    ممنون وحید جان سایت فوق العاده کاملی داری

  3. حمید رضا گفت:

    رو ویندوز سون 64 بیتی جواب میده؟؟

  4. سمیرا گفت:

    سلام خدا قوت دارم برنامه رو نصب می کنم زده 3 ساعت طول می کشه در صورتی نرم افزارهای دیگه ای هم نصب کردم ولی بیشتر از یک ساعت نبوده میخواستم بدونم واقعاً اینقدر طول می کشه یا سیستم من مشکل داره.

  5. سمیرا گفت:

    مدیر جون کی جواب میدی؟ لطفا آقایی کنو ی کمک بده زودتر نصب کنم. کارم فوری ـ
    فوتیه!

    • وحید گفت:

      سمیرا جان
      اگه کامپیوترت از اون کامپیوترهای 2000 سال قبل میلاد مسیح هم که باشه 3 ساعت طول نمیکشه

  6. بهروز گفت:

    بابت زحمات شما ممنون
    دستتون درد نکنه

  7. peyman گفت:

    سمیرا الان قدر عافیتو فهمیدم من ADSL512دارم اعصابم خورده تو چی میکشی!!!!