دانلود بازی Little Big Workshop برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Little Big Workshop با لینک مستقیم

نسخه فشرده GOG در 487 مگابایت

Little Big Workshop عنوان یک بازی جذاب که در سبک شبیه سازی می باشد توسط استودیو Mirage Game Studios طراحی و عرضه شده است. کارخانه ای عجیب و غریب و در عین حال جالب در اختیار شما قرار دارد که در آن میتوانید هر آنچه که میخواهید بسازید و با فروش آنها پول بسیار زیادی را به جیب بزنید با استخدام کردن کارگران بسیار زیاد در بخش های مختلف سرعت کار را بالا ببرید.

دانلود بازی نسخه فشرده Little Big Workshop برای PC

شاید شما هم دلتان بخواهد که یک شرکت تولیدی با کارکنان زیاد و ابزار ها وسایل صنعتی مدرن را مدریت کنید و تمام تلاش خود را برای تولید بگذارید تا بتوانید کارخانه خود را گسترش دهید و به یک تجارت عالی برسید این بازی شبیه ساز به مدیریت اقتصادی هم نیز می باشد که شما می توانید تولیدات خود را صادر کنید و از این کار به یک تولیدی مدرن و جذاب تبدیل شوید. کارکنان شما نیز باهوش و تیز می باشند و با توجه به سفارش مشتری ابزار مورده نظر را می سازند و به او تحویل می دهند. تولیدات شما از جمله گیتار های اسباب بازی و تولیدات لباس های مدرن و جذاب و همچنین گیتار های جذاب و ساخت ساز های مختلف موسیقی و… می باشد که می توانید بابت آنها پول خوبی در بی آورید و تلاش برای ارتقای ابزار ها وسایل صنعتی خود باشید.

شما برای ساخت وسایل مختلف نیاز به مواد اولیه دارید که با خرید آنها می توانید کار خود را ادامه دهید همچنین می توانید با تولید کالا های با ارزش سود برای خود دریافت کنید شما نیز می توانید با بیش از 50 نوع وسایل ابزاری و کار آمد مشتری برای خود جمع کنید. وب سایت دانلودکده پیشنهاد میکند دانلود بازی Little Big Workshop برای کامپیوتر را از دست ندهید.

 

آموزش نصب نسخه GOG :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس فایل Verify BIN files before installation اجرا کنید و منتظر اتمام آن بمانید

3- و در پایان از طریق فایل setup.exe اقدام به نصب بازی نمایید .

4- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه GOG بازی  :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود