دانلود بازی RUNE II Decapitation Edition برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی RUNE II Decapitation Edition با لینک مستقیم

نسخه فشرده CODEX در 16.24 گیگابایت

RUNE II Decapitation Edition عنوان یک بازی جذاب که در سبک اکشن می باشد توسط استودیو Studio 369 طراحی و عرضه شده است. غول های عظیم در حال حاضر بر دنیا حکومت میکنند و دنیا را بطور کامل بدست گرفته اند و به ویرانه کشیده اند. هیچ کسی قادر نیست جلوی این موجودات را بگیرد و رفته رفته اوضاع بدتر خواهد شد و چاره ای نیست جزء زنده ماندن و تلاش برای زندگی کردن سعی کنید با مشکلات پیش رو کنار بیایید.

دانلود بازی نسخه فشرده RUNE II Decapitation Edition برای PC

دنیای میدگارد در حال نابودی کامل است و این شما هستید که باید چاره ای پیدا کنید دنیا را از تاریکی هایی که در آن گرفتار شده است را نجات دهید اما این کار به همین سادگی ها هم نخواهد بود باید خود را آماده کنید تا با انواع مختلف غول ها و موجودات عجیب و غریب مبارزه کنید تا در نهایت پیروز میدان باشید. نبردهایی که در طول بازی به وجود می آید بسیار خطرناک و سخت می باشد برای همین شما با گرفتن قدرت از خدایان بزرگ میتوانید نبردها را یکی پس از دیگری پیروز شوید در طول مبارزه کردن شما تنها نیستید و بخشی از متحدین کنار شما هستند تا به شما کمک کنند.

دنیایی که در آن حضور دارید همانند آخرالزمان شده است و می بایست به سرعت تلاش کنید تا بشریت از بین نرود و سایه تاریکی بطور کامل نابود شود. میدگارد در سال های گذشته بسیار زیبا و قشنگ بود و مردم کنار هم در خوشی زندگی میکردند اما این نفرین که سرزمین را فرا گرفته در تاریکی فرو برده باعث شده مردم دیگر آن شادی گذشته را نداشته باشند پس سعی کنید زندگی قبلی مردم را به آنها را برگردانید.

 

آموزش نصب نسخه CODEX :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه CODEX بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود