دانلود بازی Outlast 2 برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Outlast 2 با لینک مستقیم

نسخه فشرده CODEX در 13.4 گیگابایت

Outlast 2 عنوان یک بازی فوق العاده و موفق که در سبک ترسناک می باشد و توسط استودیو Red Barrels طراحی و عرضه شده است پس از انتشار نسخه های بازی Outlast 1 و Outlast whistleblower این استودیو تصمیم گرفت تا بار دیگر طرفداران خود را شگفت زده کند.

دانلود بازی نسخه فشرده Outlast 2 برای PC

در بازی Outlast 2 برخلاف نسخه های قبلی شما در مکان بیرونی هستید دیگر از یک تیمارستان و ساختمان متروکه خبری نیست در حقیقت در جنگل های بزرگ و مزرعه هایی حضور دارید که در انجا اتفاق های وحشتناکی رخ داده است. شخصیت اصلی شما به همراه همسر خود که هر دو عضو گروه خبرنگاری هستند در تلاش می باشند تا اتفاقی که در آن ناحیه رخ داده را پوشش دهند موضوع را متوجه شوند اما در بین راه به مشکل میخورد و از همین جاست که دردسرها شروع خواهد شد. مکان های تاریک و ترسناکی پیش روی شما قرار دارد که با اولین ورود قطعا باعث ترس چند برابری شما خواهد شد پس با دقت سعی کنید تمامی محیط اطراف خود را جستجو کنید شاید سرنخ های مهمی را در طول مسیر مشاهده کنید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که در بازی Outlast 2 همانند نسخه های قبل می بایست باتری ها را خود جمع آوری کرده و همچنین سلاح دفاعی در اختیار ندارید اگر شخصی به سمت شما حمله ور شد می بایست فرار کنید تا زنده بمانید. سیستم پنهان شدن در بازی پیشرفت کرده با پنهان شدن لای بوته ها یا رفتن داخل سطل های بزرگ میتوانید از دست دشمنان فرار کنید. نسبت به نسخه قبلی بازی گرافیک بهتری پیش روی شما قرار دارد و با دنبال کردن هرچه بیشتر داستان شما رازهای جدیدتری را متوجه خواهید شد. اما بازی فقط به یک جنگل بزرگ ختم نمیشود چراکه شخصیت بازی دچار یک سردرگمی شدید شده و با کمی گمراهی وارد یک رویای عجیب میشود رویایی که او را وارد یک مدرسه تاریک و ترسناک میکند در این مدرسه شما باید دلیل مرگ جسیکا که یکی از شخصیت های بازی است را پیدا کنید البته این را هم در نظر داشته باشید که شخصیت بازی فکر میکند که خود باعث مرگ جسیکا شده برای همین این رویاهای عحیب را می بیند.

 

آموزش نصب نسخه FitGirl :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack و یا CODEX را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود