دانلود بازی Skater XL برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Skater XL با لینک مستقیم

نسخه فشرده CODEX در 3.91 گیگابایت

Skater XL عنوان یک بازی جذاب که در سبک ورزشی می باشد توسط استودیو Easy Day Studios Pty طراحی و عرضه شده است. اسکیت سواری یکی از ورزش هایی است که هیجان بسیار زیادی را به دنبال دارد اما اگر مراقب نباشید و در کار خود حرفه ای نباشید ممکن است عواقب بدی نیز برای شما داشته باشد حال این فرصت برای شما به وجود آمده تا در مکان های مناسب و عالی به اسکیت سواری بپردازید.

دانلود بازی نسخه فشرده Skater XL برای PC

اگر علاقه به ورزش اسکیت دارید اما آن را تا به حال تجربه نیز نکرده اید نگران نباشد شما میتوانید با این بازی تجربه یک اسکیت سواری را به صورت حرفه ای انجام دهید و برای چند دقیقه حس یک اسکیت سوار را درک کنید. حال وقت آن شده است که اسکیت خود را بردارید و به کوچه ها و خیابان ها نیز بروید و حرکات نمایشی خود را به دیگران به نمایش نیز بگذارید شما مسئول یک تیم بزرگ اسکیت نیز هستید که باید آن مجموعه را اداره کنید خیالتان از بابت اسکیت ها راحت باشد بازی دارای اسکیت های ورزشی و مدرن نیز است که شما با حرکات زدن در شهر نیز میتوانید سکه طلا جمع کنید و اسکیت خود را عوض کنید هرچه شما حرفه ای تر در بازی باشید میتوانید به مسابقات المپیک نیز نزدیک شوید و مدال دریافت کنید

شما برای این که بازی خوبی داشته باشید باید حتما یک دسته بازی به همراه داشته باشید تا با آن حرکات متعدد نیز انجام دهید . در ادامه بازی میتوان به موسیقی اشاره کرد که هیجانی به یک گیمر اسکیت سوار نیز بدهد. پیشنهاد میشود علاقه مندان به رشته ورزشی اسکیت حتما نصب کنند و لذت کافی را نیز ببرند.

 

آموزش نصب نسخه CODEX :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه CODEX بازی :

دانلود پارت 01 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 02 – حجم 524 مگابایت


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود