دانلود بازی Automobilista 2 برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Automobilista 2 با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 7.2 گیگابایت

Automobilista 2 عنوان یک بازی جذاب که در سبک مسابقه ای می باشد توسط استودیو Reiza Studios طراحی و عرضه شده است. مسابقات فرمول یک همیشه دارای جذابیت های خاص خود است چراکه در طول این مسابقه همیشه هیجان وجود دارد حال فکرش را بکنید که بخواهید شما پشت این ماشین های قدرتمند بشینید و برای کسب کردن عنوان قهرمانی تلاش کنید به نظرتان چه حسی دارد؟ اگر از علاقه مندان از این دست بازی ها هستید میتوانید آن را امتحان کنید.

دانلود بازی نسخه فشرده Automobilista 2 برای PC

در نسخه دوم از این بازی سازندگان تلاش خودشان را انجام داده اند تا گرافیک بهتری را طراحی کنند تا کاربران لذت بیشتری را در طول بازی ها و مسابقات موجود تجربه کنند در این بازی تمامی بخش ها و امکانات موجود با دقت بالا طراحی شده و میتوانید با انتخاب کردن ماشین های مختلف و سفارشی سازی کامل آنها وارد میدان مسابقه شوید و با کسب کردن پیروزی های مختلف عنوان قهرمانی را بدست آورید. شرایط آب و هوایی در این بازی به شما این امکان را میدهد تا در عنوان پیست ها و موقعیت های برفی و بارانی به مسابقه دادن ادامه دهید این کار باعث میشود مهارت های رانندگی شما در شرایط های مختلف تقویت شود بهتر بتوانید در مسابقه های اصلی از حریفان خود سبقت بگیرید. آپگرید کردن ماشین ها نیز در این بازی لول های مختلفی دارد که در هر یک از آنها ماشین شما به مقداری قدرتمند میشود و اگر شما بتوانید آپگرید را به آخرین لول برسانید ماشین شما بهترین خواهد شد.

بهینه سازی بازی و بخش های مختلف آن باعث شده هنگامی که وارد بازی میشوید یک نرمی خواستی را احساس کنید بازی به خوبی برای شما روان اجرا شود و بدون وجود کوچکترین مشکل انواع مسابقه ها را انجام دهید.

 

آموزش نصب نسخه FitGirl :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی :

دانلود پارت 01 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 02 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 03 – حجم 2.00 گیگابایت
دانلود پارت 04 – حجم 976 مگابایت


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود