دانلود بازی NBA 2K21 Mamba Forever برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی NBA 2K21 Mamba Forever با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 49.8 گیگابایت

NBA 2K21 Mamba Forever عنوان یک بازی جذاب که در سبک مسابقه ای می باشد توسط استودیو Visual Concepts طراحی و ناشر آن 2K Games می باشد. مسابقه های جذاب و معروف NBA 2K21 که دارای طرفدارهای بسیار زیادی در سرتاسر جهان می باشد حال شما به سادگی میتوانید با انتخاب کردن تیم های محبوب خود با آخرین تغییرات به بازی در ورزشگاه های مشهور بپردازید. بله این بازی تمام آپشن هایی که یک بازیکن NBA نیاز داشته باشد را در خود دارد پس به سرعت تیم ها را تشکیل داده و کسب کردن پیروزی لول تیم خود را ارتقاع دهید.

دانلود بازی نسخه فشرده NBA 2K21 Mamba Forever برای PC

شاید برخی از گیمرها در سرتاسر جهان باشند که نسخه های سری بازی NBA را دوست نداشته باشند به آن امتیاز منفی بدهند چراکه میگویند این بازی نسبت به نسخه قبلی خود هیچ تغییرات خاصی نداشته باشد دقیقا همان بازی با همان گرافیک باشد اما در عین حال برخی از بازیکن ها هستند که این بازی را شماره یک برای خود بدانند و ساعت ها مشغول بازی کردن باشند. اما بطور خلاصه میتوان گفت بازی از لحاظ گرافیکی تغییر خاصی نداشته و فقط برخی بخش ها به این گیم پلی اضافه شده است حال به خود گیم پلی بخواهیم بپردازیم باید بگوییم که سیستم پرتاپ توپ در بازی بهتر شده تا بتوانید تیم های حریف را در مدت زمان کم تر شکست دهید و با کسب کردن لول های بیشتر کاپ های جدید را دریافت کنید.

همانند دیگر نسخه های بازی در بخش MyCareer تمامی ویژگی ها و امکانات برای دنبال کردن داستان بازی وجود دارد یکی از مهم ترین نکته هایی که می بایست در نظر داشته باشید تایم و مدت زمان می باشد که اگر نتوانید میزان امتیاز و تعداد گل های خود را بیشتر کنید شکست را باید قبول کنید. در ابتدای بازی ممکن است پرتاپ هایی که انجام میدهد به درستی در سبد قرار نگیرد پس با تمرین کردن بیشتر مهارت های خود را دوچندان کنید.

 

آموزش نصب نسخه FitGirl :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی :

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود