بازی Vampire The Masquerade Swansong

داستان خون آشام ها همیشه یک داستان و روایت خیالی جذاب بوده که نه تنها برای فیلم ها و سریال ها بلکه برای بازی های کامپیوتری سوژه خوبی بوده است.بازی Vampire The Masquerade Swansong یک بازی کامپیوتری در سبک نقش آفرینی مبتنی بر داستان گروهی از خون آشام هاست که اخیرا با دسیسه های مرموز مواجه شده اند.شما در نقش یک کارآگاه و در ظاهر سه خون آشام در بازی حضور خواهید داشت و به کشف اسرار اتفاقات غیر منتظره مانند قتل و کشته شدن برخی خون آشام ها و… خواهید پرداخت.

در ادامه می توانید این بازی را براحتی دانلود و نصب کنید.

بازی Vampire The Masquerade Swansong در سال 2022 توسط کمپانی Nacon به بازار عرضه شد.سبک این بازی نقش آفرینی بوده و از نمای سوم شخص انجام می شود.بر خلاف بازی های ترسناک با داستان خون آشام و زامبی، Vampire The Masquerade Swansong یک بازی اکشن و شوتر نیست،بلکه باید در آن به نقش آفرینی،کشف اسرار و گرفتن تصمیمات مختلف بپردازید.

در روند بازی و در موقعیت ها و مراحل متعدد ، بین دوراهی های مختلف قرار خواهید گرفت که باید با انتخاب خود ، مسیر بازی و خط داستانی بازی را مشخص کنید.تصمیماتی که در هر لحظه از بازی میگیرید شما را به مراحل متفاوتی خواهد رساند.اگرچه این بازی در سبک نقش آفرینی است اما بسیار بازی مهیج و جذابیست و با مواجه کردن شما با چالش های فراوان،برای ساعت های متوالی شما را سرگرم خواهد کرد.

المان های نقش آفرینی بسیاری در بازی گنجانده شده اند.همانطور که گفته شد شما در نقش سه خون آشام در بازی هستید و در هر لحظه از بازی می توانید بین این سه کاراکتر سوییچ کنید و ماموریت های خاصی انجام دهید.هر یک از کاراکتر ها دارای توانایی های منحصر به فردی هستند که برای پیشبرد مراحل بازی به آن ها نیاز خواهید داشت.

 

تریلر بازی :

 

تصاویری از محیط بازی Vampire The Masquerade Swansong

تصاویری از محیط بازی Vampire The Masquerade Swansong تصاویری از محیط بازی Vampire The Masquerade Swansong تصاویری از محیط بازی Vampire The Masquerade Swansong تصاویری از محیط بازی Vampire The Masquerade Swansong

سیستم مورد نیاز :

  • Processor: Intel Core i5-2300, 2.80 GHz
  • Memory: 6 GB
  • Graphics: Radeon HD 7790, 4 GB / GeForce GTX 750Ti, 4 GB

راهنمای نصب

  • فایل ها را به وسیله ی دانلود منیجر دانلود کنید
  • بعد از دانلود تمام پارت ها ، همه ی فایل ها را به وسیله ی نرم افزار winrar اکسترکت کنید.
  • در مرحله ی ابتدایی نصب تیک تمام گزینه ها به جز زبان انگلیسی را بردارید.
  • توصیه می شود آنتی ویروس و اینترنت خود را در هنگام نصب بازی و اجرای آن برای اولین بار غیر فعال کنید.
  • نصب بازی بر اساس سیستم شما ممکن است تا یکساعت و یا بیشتر زمان ببرد.
  • به اجرای بازی بپردازید.

 

لینک های دانلود بازی با حجم 14.2 گیگابایت

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود