Driver Genius Professional
یک نرم افزار حرفه ای برای مدیریت درایور سخت افزارها همچنین رفع عیب یابی رایانه شماست . از جمله کاربرد های مفید این نرم افزار می توان به گرفتن بک آپ ، باز نصب ، به روز رسانی و حذف درایور ها اشاره کرد .  احتمالا برای شما تا کنون پیش آمده است که با تعویض سیستم عامل خود در هنگام نصب درایور ها با مشکل مواجه و مجبور به جست و جو در اینترنت برای دانلود نسخه متناسب با سیستم عامل خود شده باشید ، اما همیشه این تلاش ها مثمر ثمر واقع نمی شوند و چاره این مشکل تنها در دستان Driver Genius Professional است . با استفاده از این نرم افزار می توانید با خیال آسوده و بدون هیچ گونه نگرانی به تعویض سیستم عامل خود بپردازید .

زمان کم
یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار نصب خودکار درایور ها تنها با چند کلیک است و دیگر نیازی به صرف زمان های طولانی برای نصب تمامی درایور ها ندارید و از این لحاظ نیز Driver Genius Professional به شما کمک بسیاری خواهد کرد .

به روز رسانی
کاربران حرفه ای همیشه به دنبال این بوده اند که در استفاده از نرم افزار ها همیشه آخرین نسخه را در اختیار داشته باشند . این برنامه با پشتیبانی آنلاین خود امکان آپدیت درایور مورد نظر را از بین بیش از 30000 از آخرین ورژن درایور های سخت افزارهایی مانند مادربورد ، کارت ویدیو ، کارت صدا ، کارت شبکه ، مودم ، موس ، مانیتور و کیبورد را در اختیار شما قرار می دهد.
حجم : 9.41 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


3 نظر ارسال شده
  1. saeed stone cold گفت:

    yek soal dashtam
    man windowsam ro avas kardam vali karte sedam kar nemikone
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟IN narm afzar mitoone oon ro nasb kone
    lotfan yeki behem javaaab bedeh………

  2. saeed stone cold گفت:

    moondam download konam ya na
    mitoone karte seda ro nasb kone ya NA
    javab bedin lotfan

    • وحید گفت:

      بله کار میکنه
      درایور اون رو شناسایی میکنه و آدرس رو برای دانلود بهتون میده