StudioLine Photo Classic Plus

 

StudioLine Photo Classic 3 Plus نام نرم افزاری قدرتمند با کاربری بسیار آسان می باشد که امکان مدیریت و ویرایش راحت تصاویر را در اختیار کاربران که به نوعی با عکس و عکاسی در ارتباط هستند ،‌قرار می دهد .این نرم افزار با مدیریت تمامی فرمت های رایج گرافیکی در قالب بانک اطلاعاتی ” آرشیو تصاویر” ، قابلیت هایی نظیر موضوع بندی عکس ها با توضیحات سیستمی یا توضیحاتی که کاربر به آنها افزوده است یا اختصاص کلمات کلیدی برای هر عکس و رتبه دادن به آنها ، دسترسی به عکس های مورد نظر و یا دلخواهتان را برای استفاده در آینده آسان تر سازید .

 

ویرایش تصاویر و آرشیو کردن آنها
نرم افزار StudioLine Photo Classic 3 Plus با دستی پر از ابزارهای حرفه ای ویرایش عکس پا عرصه ی نرم افزاری گذاشته است و به شما کمک می کند تا تنها با گذراندن چند مرحله ساده تصاویرتان را در اسلاید شو قرار دهید ، آنها را به گالری های تحت وب فرستاده ، بر روی CD یا DVD رایت کرده و یا با ارسال آنها به وسیله ی ایمیل ، عکس های خود را به دوستانتان نشان دهید . همچنین یکی دیگر از قابلیت های این برنامه امکان استفاده از توابع مختلف پرینت برای ساخت کارت تبریک ، کاور CD ، تقویم و … می باشد که قطعا مورد استفاده ی بسیاری قرار خواهد گرفت .

 

نمایش
تصاویرتان را در آلبوم شخصی خود ببینید یا در یک تایم لاین پیشرفته پخش تصاویر با استفاده از کی ورد ها و موضوعاتی که در قبل ساخته اید به نمایش بگذارید . اگر از نگران هستید که تصاویرتان را در اثر اشتباهات سهوی یا عمدی از دست بدهید ، چرا از قابلیت تهیه بک آپ این برنامه استفاده نمی کنید ؟ بدین ترتیب با ساخت نسخه پشتیبان از آنها و رایت بر روی CD یا DVD هارددیسک دوم تان ، همیشه شما را از نگرانی های اینچنینی بیرون خواهد آورد .

 


حجم : 74.36 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود