Reg Organizer

رجیستری ویندوز یکی از مهم ترین بخش های این سیستم عامل به شمار می رود که هر چه قدر به شرایط ایده آل نزدیک تر باشد عملکرد آن نیز برایتان بهتر خواهد بود . ابزاری در ویندوز به طور پیش فرض آماده شده است که به وسیله ی آن می توانید تا حدودی نیازهای خود در زمینه مدیریت رجیستری را انجام دهید . این برنامه که Registry Editor نام دارد با محیط بسیار ساده و ابزار های پیچیده ای که دارد دانش نرم افزار بالایی را برای کاربری خود می طلبد که صد البته همگان از آن برخوردار نیستند . با توجه به اهمیت این بخش و نیز قابل استفاده نبودن ویرایشگر پیش فرض برای تمامی کاربران نرم افزار Reg Organizer طراحی شده است تا انجام این کار بسیار راحت تر از پیش گردد .

 

این نرم افزار که از یک ست کامل از ابزارهای قدرتمند و تاثیر گذار در سیستم مدیریتی رجیستری برخوردار است به شما کمک می کند تا به سادگی اطلاعات موجود در آن را مشاهده نموده و در صورت لزوم به ویرایش آنها اقدام نمایید . تفاوت عمده ای که در استفاده از این نرم افزار نسبت به نسخه پیش فرض وجود دارد امنیت ویرایش و پاکسازی رجیستری می باشد . اگر شما نگران این هستید که پس از انجام تعییرات مورد نظرتان با مشکلاتی مواجه شوید ، پس حتما Reg Organizer برای شما بهترین گزینه خواهد بود چرا که بازگشت به تنیظمات قبل یکی از ویژگی های آن به شمار می رود . علاوه بر قابلیت های ذکر شده که بیشتر جنبه ی مدیریتی داشتند ، امکاناتی نظیر پاکسازی خودکار دیسک و رجیستری ، پیدا و جایگزین کردن اطلاعات موجود و تعمیر رجیستری را نیز در خود گنجانده است .

 

 

hajmحجم : 2.58 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش فعال سازی Reg Organizer 5.11 Final


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. farnood گفت:

    ba salam va khaste nabashid.tashekor mikonam az barnamehaye khob va mofidetun.hamishe shado pirooz bashid…