ImTOO HD Video Converter

ImTOO HD Video Converter نام نرم افزاری از کمپانی نام آشنای ImTOO می باشد که قدرتی منحصر به فرد در طراحی و ساخت نرم افزار های مولتی مدیا و مبدل فرمت دارد . ImTOO HD Video Converter که در این نوشته قصد معرفی اش را داریم ابزاری است که مناسب برای تبدیل ویدیوهای HD بوده و به وسیله ی آن خواهید توانست فرمت هایی نظیر AVI ، MKV ، MTS ، M2TS که به صورت High Definition کدگذاری شده اند به یکدیگر تبدیل نمایید . علاوه بر قالب های ویدیویی نامبرده امکان تبدیل فایلهای صوتی MP3 ، M4A ، AAC ، AC3 و همچنین تهیه اسکرین شات از ویدیو ها و ذخیره در فرمت های تصویری JPG ، GIF ، PNG و PNG در اختیار شما قرار داده خواهد شد که جمع گشتن حجم وسیعی از امکانات در این نرم افزار ، آن را به یکی از برترین گزینه های حال حاضر تبدیل کرده است .

آیا قصد دارید تا در ساده ترین روش ویدیو های SD یا HD خود را به دستگاه پخش مورد علاقه تان ترانسفر کنید ؟ بهترین راهکار تبدیل آنها به فرمتی قابل پخش در دستگاه های مورد نظر شما می باشد . بدین ترتیب دیگر هیچ گاه از اینکه فیلم دلخواهتان امکان پخش در موبایل ، آی پد و … ندارد ناراحت نخواهید شد !




hajm حجم : 30.13 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن ImTOO HD Video Converter 6.5.2.0215


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


2 نظر ارسال شده
  1. علی گفت:

    عالی بودددددددددددد

  2. p9i گفت:

    بدک نبودددددددددددددددددددددددددددددددد