Kingsoft Office 2010

نرم افزارهای آفیس از پرکاربرد ترین نرم افزارهای کامپیوتری می باشند که کاربران زیادی هر روزه از آنها استفاده می کنند . یکی از مشهور ترین این برنامه که تقریبا نام آن قرین با نرم افزارهای اداری است Microsoft Office می باشد و دلیل آن نیز چیزی جز قدمت بالایش نمی باشد . تا کنون برنامه های بسیاری توسط شرکت های نرم افزاری مختلف طراحی و ارایه شده اند که با مورد استفاده قرار گرفتن توسط کاربران مجموعه اداری مایکروسافت دل از یار قدیمی خود کنده و به ابزارهای جدید روی آورده اند .

یکی از این برنامه ها که از قضا شباهت ظاهری بسیار زیادی به رقیب قدرتمند خود مایکروسافت آفیس ، دارد Kingsoft Office نام دارد که با قابلیت های خاص خود می تواند نظر شما را در رابطه با استفاده از سایر نرم افزار به طور کلی تغییر دهد . این مجموعه که خود از سه نرم افزار جداگانه تشکیل می شود می تواند نقش نرم افزارهای Word ، Excel و Adobe Reader را برایتان ایفا کند . نکته جالب توجهی که قطعا برایتان جالب خواهد بود استفاده از آیکون های تولباری است که در برنامه های ساخت مایکروسافت مورد استفاده قرار می گیرد . از این رو اگر تنها دلیل استفاده نکردن از نرم افزارهای جایگزین آفیس مایکروسافت آشنا نبودن با محیط کاربری آنها و بالطبع زمانبر بودن پروسه ی آموزش باشد با این قابلیت دیگر هیچ بهانه ای پذیرفته نخواهد بود .

نکته ی دیگر که می بایست توجهی بسیاری به آن نمود حجم بسیار پایینی است که پس از نصب از هارددیسک شما اشغال خواهد شد و درباره دانستن این موضوع همین بس که حجم Kingsoft Office از یکدهم مایکروسافت آفیس نیز کمتر می باشد .


ویژگی های کلیدی Kingsoft Office 2010 Professional 6.6.0.2496 :

– آماده سازی اسناد شما ، ساده تر از پیش
شما با استفاده از این نرم افزار خواهید فهمید که ساخت محتوای ایده آل شما با استفاده ی تولبار آشنای برنامه های Kingsoft Office تا چه اندازه می تواند ساده باشد .

– ارتباط برقرار کردن آسان بین محتوای فایلها
Kingsoft Office 2010 می تواند تجربه ی موفقی را در باز کردن ، خواندن و یا ویرایش اسناد ساخته شده در فرمت های مختص مایکروسافت را برای شما به ارمغان بیاورد . بدین ترتیب خواهید توانست از تمامی فایلهایی که تا کنون توسط نرم افزار های این کمپانی ساخته اید ، بهره مند شوید .

تهیه خروجی PDF :
با گسترش نفوذ فرمت کتاب الکترونیکی PDF در میان کاربران کامپیوتر و البته قابلیت های مهمی که در این فرمت گنجانده شده است این نیاز احساس می شود که نرم افزار آفیس می بایست گزینه ای برای تهیه خروجی در این فرمت را داشته باشد و خوشبخاته این امکان در در نرم افزار Kingsoft Office فراهم آمده است .

پشتیبانی از ویندوز های مختلف :
مهم نیست از ویندوز اکس پی ، ویستا یا سون استفاده می کنید ؛ مهم اینست که این برنامه توانایی نصب بر روی تمامی گزینه های نام برده را داراست .



hajm حجم : 62.75 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن Kingsoft Office 2010 Professional 6.6.0.2496


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


7 نظر ارسال شده
  1. امیر گفت:

    خیلی ممنونم عالی بود و فوق العاده
    میخواستم بپرسم با کدوم نرم افزار میتونم فایل های doc رو باز کنم؟ ممنون میشم جواب بدین

  2. مهدی گفت:

    عالیه ممنون.

  3. محمد گفت:

    ممنون خیلی عالی بود.

  4. محمود گفت:

    سلام ممنون من نتونستم sn شماره سریال پیدا کنم لطفا” راهنماییم کنید

  5. علی گفت:

    جانم می شود بگو یید چگونه کرک را نصب کنم

  6. زینب گفت:

    میخواستم بدونم سریالش رو از کجا میتونم تهیه کنم؟

  7. مهدی گفت:

    دارم فک میکنم ک یه برنامه چقد میتونه چرت باشه