دانلود بازی GONNER 2 برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی GONNER 2 با لینک مستقیم

نسخه فشرده DINOByTES در 1.74 گیگابایت

GONNER 2 عنوان یک بازی جذاب که در سبک اکشن می باشد توسط استودیو Art in Heart طراحی و عرضه شده است. سرزمین های بسیار عجیب و غریب و در عین حال رنگارنگ پیش روی شما قرار دارد که می بایست برای رسیدن به هدف هایی که مشخص شده باید تمامی محیط ها را بطور کامل جستجو کنید.

دانلود بازی نسخه فشرده GONNER 2 برای PC

این بازی در مورد شخصیتی به نام Ikk می باشد که یکی از شجاع ترین شخصیت های بازی می باشد و بدون ترس به مکان های مخفی سفر میکند و تمامی هیولاها را یکی پس از دیگری از بین میبرد اما باید بدانید که هر یک از هیولاها دارای قدرت های خاصی می باشند شما باید در طول بازی مهارت های جدیدی را یاد بگیرید تا همه آنها را بتوانید به سادگی شکست دهید. در بازی پنج دنیای مختلف وجود دارد که هر کدام از این دنیاها دارای هیولاهای خاصی هستند و می بایست به سبک خاصی تمامی آنها را از بین ببرید. بطور کلی پیروزی در طول بازی بستگی به سبک مبارزه کردن شما دارد و اینکه از قدرت های خود بخواهید در چه زمانی استفاده کنید.

برای اینکه در طول بازی میزان جون شما کمتر از بین برود میتوانید زره های مختلف را بپوشید تا در برابر دشمنان بیشتر مقاومت کنید. محیط بازی نیز در کنار مبارزه هایی که صورت میگیرد به خوبی طراحی شده تا لذت کافی را از این گیم پلی ببرید. محیط بازی به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده اما مبارزه هایی که صورت میگیرد جذابیت گیم پلی را دو چندان میکند که یکی از بهترین خصوصیت های بازی به شما می آید.

 

آموزش نصب نسخه DINOByTES :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه DINOByTES بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود