دانلود بازی Amnesia Rebirth برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Amnesia Rebirth با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 11.8 گیگابایت

Amnesia Rebirth عنوان یک بازی جذاب که در سبک ترسناک می باشد توسط استودیو Frictional Games طراحی و عرضه شده است. ذهن انسان در شرایط سخت و ترسناک موجودات خیالی را در تاریکی تجسم میکند و باعث ترسیدن چندین برابر خواهد شد. حال شما در این بازی در محیط های بسیار تاریک و مکان های مخوفی حاضر خواهید شد و باید با تمامی ترس های خود غلبه کنید پیروز میدان باشید.

دانلود بازی نسخه فشرده Amnesia Rebirth برای PC

در بیشتر بازی های ترسناک معماهای بسیار زیادی وجود دارد که می بایست تمامی آنها را یکی پس از دیگری کامل کنید تا در نهایت از مشکلی که در آن گرفتار شده اید خلاص شوید اما این معماها بسته به مهارت های شما درجه سختی دارند در این بازی نیز باید معماهایی که پیش روی شماست آن هم در محیط های تاریک و ترسناک می بایست یکی پس از دیگری کامل کنید. سازندگان بازی برای اینکه تجربه ترس زیادی را کاربران تجربه کنند تمامی سعی خود را کرده اند تا محیط های بازی را به شدت مخوف و تاریک جلوه دهند همچنین معماهایی که در طول بازی حل میکنید حس ترس را چندین برابر خواهد نمود.

طبق معمول برای روشن نگهه داشتن محیط اطراف خود باید از شمع استفاده کنید اما این طبیعی است که نور شمع پس از مدتی خاموش شود پس به سرعت به مکان هایی که میخواهید حرکت کنید تا در طول مسیر بدون نور نمانید. داستان بازی شخصیت محور است یعنی تمامی سکانس ها و برداشت هایی که در بازی صورت گرفته در تمامی آنها شخصیت های مختلفی حضور دارند و ممکن است این شخصیت ها بسیار خطرناک و شوم باشند.

 

آموزش نصب نسخه FitGirl :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

 

نسخه FitGirl بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود