دانلود بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 21.1 گیگابایت

The Dark Pictures Anthology: Little Hope عنوان یک بازی جذاب که در سبک ترسناک می باشد توسط استودیو Supermassive Games طراحی و عرضه شده است. داستانی بسیار جداب و در عین حال هیجان انگیز که شما را در موقعیت های فوق العاده ای قرار میدهد داستان این قسمت از بازی در رابطه با چند دانشجو و یک استاد کالج می باشد که وقتی در حال رد شدن از جاده یک شهر متروکه هستند اتوبوس آنها بطور ناگهانی چپ میکند و آنها در این مکان متروکه گیر می افتند از اینجاست که داستان های مرموز و پر از رمز برای آنها رقم میخورد باید برای فهمیدنش تلاش کنند.

دانلود بازی نسخه فشرده The Dark Pictures Anthology: Little Hope برای PC

بازی دارای بخشی به اسم Movie Night Mode می باشد که در آن شما میتوانید با چهارتا از دوستان خود وارد شهر لیتل هوپ شوید و داستان یکدیگر را پیش ببرید در این بازی ماجراجویی های بسیار زیادی پیش روی شما قرار دارد قابل ذکر است که در بخش آنلاین ماجراها و داستان ها کمی متفاوت است ولی در کل شما برای یک هدف در طول این بازی تلاش میکنید. در بازی اسلحه نیز وجود دارد که مواقع خواص شما میتوانید از آنها استفاده کنید تا ماجراجویی های خود را پیش ببرید اما در بازی نوعی نیروی خاص وجود دارد که مدام باعث میشود شما نتوانید به اهداف خود برسید. برخی مکان هایی که در آن قرار میگیرید بسیار ترسناک می باشد و باید شجاعت این را داشته باشید که مکان های اطراف خود را جستجو کنید.

کاراکترهایی که در بازی وجود دارند می بایست هر کدام بخشی از کار را انجام دهند و به هم کمک کنند تا در نهایت از این ماجرایی که برای آنها پیش آمده است خلاص شوند در برخی از بخش های بازی ماجراها و داستان های متفاوتی پیش می آید که می بایست بیشتر زمان بگذارید تا از آن بخش خلاص شوید به محیط های جدید در طول بازی وارد شوید پس جستجوی حود را در این شهر آغاز کنید.

 

آموزش نصب نسخه FitGirl :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس نرم افزار UltraIso را نصب کنید. بعد از نصب روی فایل ISO راست کلیک و گزینه Mount را بزنید تا یک درایو جدید ساخته شود.

3- سپس مراحل نصب را انجام دهید و یا منتظر باشید تا به پایان برسد.

4- سپس پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

5- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه FitGirl بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود