دانلود بازی Immortals Fenyx Rising برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Immortals Fenyx Rising با لینک مستقیم

نسخه فشرده UPlay Backup در 19.2 گیگابایت

Immortals Fenyx Rising عنوان یک بازی جذاب که در سبک ماجراجویی می باشد توسط استودیو Ubisoft طراحی و عرضه شده است. در بازی شخصیتی به اسم Fenyx تمامی تلاش خودش را انجام میدهد تا با دشمنان خدایان یونان مبارزه کند و تمامی آنها را از بین ببرد. بازی از دیدگاه سوم شخص روایت میشود و شما را در بخش های هیجان انگیزی قرار میدهد تا با دشمنان مختلف به مبارزه کردن بپردازید.

دانلود بازی نسخه فشرده Immortals Fenyx Rising برای PC

در طول بازی شما در نقش Fenyx می باشید که نصف بدن این شخصیت دارای قدرت خدایان و نصف دیگر قدرت قهرمانان می باشد که میتوان گفت این شخصیت بطوری شکست ناپذیر می باشد میتواند با تمامی حریفان پیش روی خود مقابله کند. همچنین سیستم سفارشی سازی کاراکتر در طول بازی به شما این امکان را میدهد تا به سادگی هر تغییراتی که میخواهید را روی شخصیت خود پیاده سازی کنید. در طول بازی آیتم های مختلف وجود دارد که با انجام دادن ماموریت های مختلف و جمع آوری نمودن این آیتم ها میتوانید در بخشی از بازی تمامی ابزارها و وسایل خود را ارتقاع دهید. بازی بسیار وسیع بوده و دارای هفت منطقه مختلف می باشد که هر منطقه نیز دارای خدایان خاص خود است این خدایان دارای قدرت های مخصوص به خود هستند باید به شکلی خاص هر یک را شکست دهید.

شخصیت شما در بازی دارای قابلیت های مختلف همچون بال‌های دایدالوس، شمشیر آشیل و کمان ادیسه می باشد که همانطور که گفته شد خدایان الیمپوس تمامی این ویژگی ها را به شخصیت شما داده اند تا این شخصیت بتواند در جنگهای مختلف پیروز شود. جهانی فانتزی و عظیم پیش روی شما قرار دارد که می بایست با جستجو کردن تمامی بخش های مختلف آیتم های موجود را بدست آورید پس به سرعت دست بکار شوید.

 

آموزش نصب نسخه UPlay Backup :

1- ابتدا پارت های مربوط را دانلود و اکسترکت کنید.

2- سپس فایل Verify BIN files before installation اجرا کنید و منتظر اتمام آن بمانید

3- و در پایان از طریق فایل setup.exe اقدام به نصب بازی نمایید .

4- بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

 

نسخه UPlay Backup بازی :


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود