نرم افزار Wondershare Recoverit 9.5.2.9

نرم افزار ریکاوری فایل های پاک شده

ورژن جدید  + کرک سالم

Wondershare Recoverit

Wondershare Recoverit 9.5.2.9 یکی دیگر از نرم افزار های کاربردی در زمینه ریکاوری اطلاعات از دست رفته است. این نرم افزار برای آن دسته از افراد کاربرد دارد که حجم زیادی از فایل ها را داخل هارد دیسک خود دارند و به اشتباه برای خالی کردن فضای هارد دیسک فایل ها و اطلاعات ضروری را پاک میکنند، در این هنگام Wondershare Recoverit نقش خود را ایفا میکند و با تکنیک های خاصی که در ریکاوری دارد به سرعت و با بازدهی خیلی زیاد اطلاعات شما را بازگردانی میکند که همین سرعت بالای آن باعث محبوبیت آن شده است.

Wondershare Recoverit یکی از قابل اعتماد ترین نرم افزار های ریکاوری برای ویندوز و به ویژه ویندوز 10 میباشد که میتواند انواع فایل ها را اعم از تصویری ، صوتی ، فیلم، اسناد،… را بازیابی کند. برنامه دارای یک موتور تجزیه و تحلیل داده داخلی قدرتمند است که به سرعت دیتا ها را اسکن میکند. الگوریتم اسکن بسیار دقیق بوده و ساختار داده ها را به طور عمقی مورد بررسی قرار میدهد و همین باعث میشود بازدهی ریکاوری تا 96 درصد بالا برود. گستره فعالیت نرم افزار بسیار زیاد بوده و میتواند فایل های فرمت شده، خراب شده و گم شده را از هارد دیسک مک ، iPod ، درایو USB ، کارت SD ، دوربین دیجیتال ، تلفن همراه ، MP3 و پخش کننده MP4 بازیابی کند.

از دیگر ویژگی های نرم افزار  :

  • دارای رابط کاربری مناسب
  • نحوه کار ساده
  • پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
  • نمایش فایل ها به حالت Hex در سیستم عامل مک
  • ذخیره فایل های بازیابی شده بر اساس نام و تاریخ و… ، وجستجو آنها بر همین اساس

پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
باکس دانلود