وقت آن است که با دستان خود کار کنید. در جمع دوستان یا غریبه ها، در مزرعه غم انگیز قدیمی گیر کرده اید. اما ناخوشایندترین چیز ساکنان محلی است و آنها از مهمانان ناخوانده اصلا خوشحال نیستند. نمی توان با آنها زبان مشترک پیدا کرد، آنها به هیچ وجه مردمی نیستند. باید راهی برای خروج از آنجا پیدا کنید. در راه شما موانع مختلفی وجود خواهد داشت که باید با استفاده از دستان خود آنها را حل کنید.

Hand Simulator: Horror از کنترلر کنترلی بر اساس شبیه سازی فیزیکی دست ها استفاده می کند. در اینجا می توانید در سطحی کاملاً متفاوت با جهان تعامل داشته باشید. تنها زبر دستی  به شما این امکان را می دهد که زنده از این کابوس خارج شوید.

شما می توانید مهارت دستان خود را در یک گروه حداکثر 4 نفره آزمایش کنید. در Hand Simulator: Horror شما از کنترل‌کننده‌های مبتنی بر شبیه‌سازی فیزیکی دست‌ها برای انتخاب اشیاء، حل پازل و تعامل با محیط از هر نظر استفاده خواهید کرد. خود را با سه نفر در یک قلمرو عجیب و غریب با ساکنان وحشتناک پیدا میکنید. وظیفه شما این است که راهی برای خروج از این مکان پیدا کنید و به کسانی که نزدیک هستند کمک کنید.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل