Override 2: Super Mech League یک بازی مبارزه ای است که در آن ربات های غول پیکر را کنترل می کنیم. این بازی دنباله ای برای Override: Mech City Brawl محصول سال 2018 است. Modus Games مسئولیت توسعه و انتشار آن را بر عهده دارد (توسعه دهنده یک تیم برزیلی است).

بازی Override 2: Super Mech League هفت سال پس از اتفاقات قسمت قبلی رخ می دهد. نژاد بیگانگانی که به زمین حمله کرده اند، Xenotypes شکست خورده و نابود شدند و ربات های مورد استفاده در آن درگیری اکنون ابزاری برای سرگرمی هستند. غول های فولادی در مسابقات ویژه ای که توسط میلیون ها طرفدار دنبال می شود با هم رقابت می کنند.

در Override 2: Super Mech League ما به دنیای بازی از منظر سوم شخص (TPP) نگاه می کنیم. مکانیک حاکم بر بازی مشابه نسخه قبلی است، با کنترل ربات خود در درگیری ها شرکت می کنید و سعی می کنید دشمنان را از بین ببرید. شایان ذکر است که میدان ها مملو از انواع مختلف تهدیدها و عناصر اضافی هستند، مانند سکوها، آبفشان ها یا دریاچه های گدازه.

بازیکنان چند ده ربات مختلف در اختیار دارند، هر یک از آنها سلاح ها و توانایی های ویژه ای دارند. برخی از آنها سنگین هستند و به استقامت متکی هستند، برخی دیگر بسیار سریعتر حرکت می کنند و برای جلوگیری از حملات بهتر بررسی می کنند.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل