Shing! یک بیت ‌ام ‌آپ یا بزن برو جلو دیدنی است که در آن نقش جنگجویان نینجا را بازی می‌کنیم که جانورانی افسانه‌ای به نام یوکای را شکار می‌کنند. این بازی یک سیستم مبارزه کاملاً پیچیده و محیط سه بعدی دیدنی را ارائه می دهد. به غیر از حالت تک نفره، می‌توانیم در یک ماژول همکاری چهار نفره نیز سرگرم شویم. این عنوان توسط استودیوی لهستانی Mass Creation (شناخته شده با Draw Slasher و Run Like Hell!) توسعه و منتشر شد.

در Shing! ما نقش یک شکارچی را بر عهده می گیریم که شیاطینی به نام یوکای را تعقیب می کند و سعی می کند Starseed اسطوره ای را پیدا کند. Shing! یک بیت ‌ام ‌آپ کلاسیک است که در آن وقایع از پهلو مشاهده می شود. این بازی در مورد کاوش مکان ها و از بین بردن دشمنان است. در طول بازی از تعدادی مکان مختلف بازدید می کنیم، شهرهایی را که با نورهای نئون روشن شده اند، خرابه های تمدن های باستانی و باتلاق های خطرناک و مه آلود را طی می کنیم.

بازی با انتخاب یکی از چهار قهرمان موجود شروع می شود، اما در طول بازی می توانیم آزادانه بین آنها سوئیچ کنیم. هر قهرمان دارای ویژگی‌های خاص، حملات ویژه، انیمیشن‌ها و سلاح‌ها است. به عنوان مثال، تتسو یک کاتانا دارد، ویلهلم از تبر استفاده می‌کند و بیچیکو با ناگیناتا دشمنان خود را دور نگه می‌دارد.

 

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل